MSM 134

Gestart door thor, 24 februari 2014, 13:35:42 PM

thor

Hm... einde week nr 134 in de bus? Doch tot dusver geen inkijk exemplaar!?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

doomslu

Door omstandigheden hebben we een kleine vertraging opgelopen. Niet voor wat betreft MSM 134 hoor, die ligt inderdaad over enkele dagen in de bus en de winkel, doch wat betreft de website, nieuwsbrief en inkijkexemplaar, dat zal pas deze avond zijn...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

thor

geen probleem Luc, zoveel geduld hebben we wel.....
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

philippe_007

Joepi, een nieuwe msm, ik weet dan weer wat te lezen tijdens het verlof  ;D ;D ;D

@Peter, voor jij het zegt, ja ik ben terug in verlof, het is dan ook reeds 7 weken geleden  8)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 24 februari 2014, 15:06:46 PM

@Peter, voor jij het

zijn hier nogal veel Peter's, de welke had je dan in gedachten ?  :-\  Trouwens terug in verlof ? Ge doet gij dat niet slecht en heb jij nog weken dat je WEL WERKT(allé aanwezig zijt)?  ;D

Groeten Peter ;)

philippe_007

den deze die reageert is de juiste  >:( na al die jaren kennen we u een beetje he
ik werken? zolang mijn baas doet alsof hij mij betaald, doe ik alsof ik werk  :)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

we tellen ongeduldig af....

ward

Ziet er weer een goed nummer uit..
Het aftellen kan weer beginnen  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Metpetergaathetbeter

bij deze staat het vast dat mijn veronderstelling dat Wolzerdange in de volgende MSM zou zitten de juiste was !

Groeten Peter ;)

tsjoektsjoek

....even het inkijk exemplaar bekeken en Wim heeft weer de juiste Luxemburgse snaar weten te raken, misschien heeft hij nog een plaatsje vrij
voor een ruine of kasteel die je in Luxemburg nog kan aantreffen trouwens ook een mooie primeur om in  MSM voor Ontrax een reportage te plaatsen
van deze baan.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Kautenbach

jep, dit is toch wel een heele mooi kroon op t werkstuk, best wel trots op, vooral lettend op de pagina nummering, en ik zie ook al een foto van t baantje bij de Ontraxs! aankondiging, t hout nie op

en een kasteel komt niet op de baan, wel een grote in de buurt vd baan ;)

PeterVG

Volkomen verdiend Wim.
Vrijdag wacht ik de postbode op om jouw werk in volle glorie te kunnen aanschouwen.

Kautenbach

haha merci Peter, ik wacht op t moment dat jouw werk te bewonderen is, hopelijk ook al voordat we m live zien in Leuven, daar ga je toch naartoe?

ben idd ook erg benieuwd naar de reportage,  8)

Frank_N

Chapeau! Wim! Ik ga alvast rennen naar de kiosk as. vrijdag :P
De reportage beloofd wat 8)
Groet van Frank