Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Hoe houden jullie je verzameling bij ?

Gestart door Snobby Crash, 13 februari 2014, 22:17:03 PM

Bolje

Vele groeten,
Ronald

Gerolf

Ook bedankt. Bekijk ik bij gelegenheid zeker ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

@Dany,

Ziet er fantastisch uit  :P.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Jurgen

Dani, ik heb je database eens gedownload, maar snap nog steeds niet hoe het allemaal moet.

Ook via de website "gratiscursus.be" kom ik niet verder. Hier begint men met een voorbeeld en in een volgende les heeft men het ineens over een andere database met andere gegevens. Echt duidelijk is het me dus nog niet geworden.

Ik zoek verder hoor, geen paniek, alleen zal het vandaag niet meer zijn.  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

#109
het "gewone gebruik" van de database is gebaseerd op de 4 pictogrammen op de startpagina.
Door op 1 van de fotokes te klikken kom je in de sub menu's, waar je kan toeveoegen, kopiëren, etc...

Het onderhoud van de parameters zoals waogontypes, merken, etc.. is via de rechter helft van het hoofdscherm.
Het is een beetje experimenteren....


Als ik ooit eens heel veel tijd heb zou ik eens een manual moeten maken, maar momenteel heb ik die tijd niet ....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

thanks, mannen, voor de positieve kommentaren.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

froelants

Ik ben recent overgeschakeld naar Mac en ik gebruik xMoVe
https://itunes.apple.com/us/app/xmove/id842432230?mt=12
Er bestaat nog geen Nederlandtalige versie, het programma is Duitstalig maar ik ben het taalbestand aan het vertalen, dus mogelijkerwijs zal volgende versie ook in het Nederland worden aangeboden.
AC modulebaan naar fremo B96 (hoogte,connectors = eigen norm) - loconet HDL - Intellibox Originele - Loc's mix van merken.https://www.lmtc.be/drupal/?q=blogs/froelants

janieburton

Moet het terug eens downloaden daar mijn HD gecrasht is
 

Havoc

Tot nu toe in van die "Really Useful Box" dozen. Duur materiaal maar steengoed. Die durf ik echt gebruiken als opstapje.
Met vakantie voor onbepaalde duur.