Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

modelbouwpatrick

Hoi Peter  snel herstel gewenst .

raf

ok of het hier thuis hoort dat zien we zo wel


kwam in den aldi en ??? oeps een 4K camera voor 50 euro in een waterdichte behuizing
tja als duikboot vaarder kun je dat niet laten liggen das als een bloem voor een bij hé

dus gekocht en thuis gekomen accu der in en sd kaart en foto's maken
maar ?????

shit man wat een slechte foto's zijn me dat dan
de lens was proper dus ??? toch maar eens die handleiding downloaden en lezen dan
en dan ok waarom dat ze het doen geen idee maar er zit terwijl de cam in de waterdichte behuizing zit een plastiekje voor de lens

en dat is dan het beeld zoals ik verwacht had
printje van 32 uur aan het doen onder tussen

gr raf en al bij al een goeie aan koop maar eerst testen onder water of het wel echt waterdicht is
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Citaat van: raf op 05 juli 2018, 19:07:52 PM
....eerst testen onder water of het wel echt waterdicht is

Raf,
Doe dat dan maar zo vlug mogelijk terwijl er nog zijn, als hij niet goed is ruilen ze zonder mopperen om, zoniet = geld terug!

;)

raf

ja maar wie heeft er nu een water dat 30 meter diep is in zijn tuin
IKKE nie hé dus ik heb hem in een ton van 1.50 diep gedumpt en hij is tot daar waterdicht
dus ik denk als hij op een boot staat wel wat meer druk te verduren krijgt tijdens het varen maar dat het wel goed gaat gaan

de camera's kosten  anders toch al snel een 70 euro dus die 20 euro is mooi mee genomen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: raf op 05 juli 2018, 19:33:49 PM
ja maar wie heeft er nu een water dat 30 meter diep is in zijn tuin
IKKE nie hé dus ik heb hem in een ton van 1.50 diep gedumpt en hij is tot daar waterdicht
dus ik denk als hij op een boot staat wel wat meer druk te verduren krijgt tijdens het varen maar dat het wel goed gaat gaan

de camera's kosten  anders toch al snel een 70 euro dus die 20 euro is mooi mee genomen

gr raf

Een gaan zwemmen in Nemo33 en de camera meenemen?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

nee echt niet dan kan ik evengoed efkes naar mol het zilvermeer op onze vast duikstek gaan varen

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

stoomlokje

dedju , de IB-IR staat al de ganse namiddag op foutmelding te knipperen en aan en uit te gaan .
Dit is al de zoveelste maal , en nog nooit gebruikt voor de baan , alleen om loc's te programmeren, wat een rotding .

Rangeerduivel

Citaat van: stoomlokje op 06 juli 2018, 00:55:07 AM
dedju , de IB-IR staat al de ganse namiddag op foutmelding te knipperen en aan en uit te gaan .
Dit is al de zoveelste maal , en nog nooit gebruikt voor de baan , alleen om loc's te programmeren, wat een rotding .

Ik heb die van mij reeds lang buitengegooid en vervangen door een Ecos!
Zelfs een MultiMaus presteert beter...
Bij mijn IB lag het probleem bij een platte, meeraderige verbindingskabel die slecht(lees;af en toe geen) kontakt gaf.
Komt er nog bij dat het ding op geen normale manier open te krijgen is,
De electro-techneut bij ons op Amsac was daar wel in geslaagd dmv een speciale tool die hij zelf gemaakt had
Maar zelfs daarna bleef de IB een rotding!

;)

stoomlokje

Het ligt bij mij blijkbaar ook aan de verbinding van de 6p stekker met de PCB( in de IB)  :(, want als ik deze schuin steek is het probleem ( voorlopig ) opgelost ;D
grtjs ,
Saskia

raf

dank zei de vele updates die ik volgens sommige moest doen om een goeie printer te verkrijgen van de anet a8 een print van 31 uur naar de kloten .upgrade van de bekabeling met zo van die tractor zooi .vergeet het maar het beschadigd je kabels.draaien van het bed want oei oei als je het laat staan als origineel heb je niets dan problemen .wel nu kabel breuk van de warmte sensor en als resultaat 71% geprint en heel de verwarming was uitgevallen .en een onbruikbare print en een 200 gr filament voor de vuilbak.een uur om alles terug afgeregeld te krijgen en het bed hersteld .dus als er nog eens iemand iets wel verbeteren niet aan mij vertellen hé zoek maar andere slachtoffers die je wil bezijken.nu de print terug gestart en hopen dat ik nog op tijd alles geprint krijg. en dan kijken wat ik met het deel ga kunnen doen wat nu niet volledig geprint is geworden .ik denk er aan om alles op te meten en dan het deel zo te slicen dat ik alleen het niet geprinte deel terug ga kunnen printen en dan de zaak maar proberen aan elkaar te kunnen plakken om er daarna een mal van te kunnen maken .
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Dit is GEEN  dedjuu maar een welgemeende  "godverdomme toch ,dit kan niet waar zijn !".....

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,27779.msg405587.html#msg405587

Kris is voor mij gedurende jaren een bron van inspiratie en motivatie geweest en nu moet hij om gezondheidsreden stoppen, daar kan je toch niet bij ????
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirkh

Gisteren nog snel een fietroute op de fiets gps willen zetten en de PC liep vast. Dus geforceerd moeten afzetten na een half uur. Resultaat die doet niets meer. Krijg steeds de mededeling dat windows moet gerepareerd worden en na een half uur de mededeling dat het niet lukt.
Verdorie dat wordt nog een leuke klus om alles terug hersteld te krijgen.
Strafste is dat ik vandaag als vrijwilliger bij het peeseeke in Herentals PC problemen help oplossen voor andere mensen en ondertussen mijn eigen PC defect is en er niets aan gedaan wordt. Hopelijk kan ik nog voldoende recupereren van de schijf. Van het meeste heb ik wel een backup maar al die instellingen voor al die programma's ben ik wel waarschijnlijk verloren.

Peter

Tegenslag. Gisterenavond is er blijkbaar een kat of een vogel tegen onze schotelantenne gesprongen/gevlogen en is de kop afgebroken.
Ik kan dus weeral op zoek gaan naar iemand die een nieuwe schotel wil komen plaatsten.
Schotelantennes kopen is geen probleem, maar  ik ga niet meer op onze veranda kruipen om dat zelf te plaatsten.
Iemand suggesties van personen/firma's die dit zo'n werkjes doen.
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

Dedjuuu mijn vakantie begint vroeger dan gepland.

Met 15 jaar ancienniteit bij werkgever en nu nog eens 2 jaar exrtra door de outsourcing, vandaag een onderhoud gehad met mijn HR manager.

Ze waren al even bezig om in India een parallel team op te zetten met goedkopere mensen, en vandaag was het zo ver.  Ik mocht mijn badge, laptop en key card inleveren....     morgen dan de wagen gaan droppen en we zijn er klaar mee.

Ze gaan een "outplacement" programma starten, ha ha wat een klucht !

Ik ga in elk geval eerst 3-6 maand tijd voor mezelf nemen nu ....



Wat een "blijde boodschap" na al die extra werk uren en weekends... en dat 3 dagen voor mijn verlof .....


Meer tijd voor treintjes :) :) :)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

just4fun

Die winstjagers: ze schieten in hun eigen voet en hebben het niet door.
Hou je struis, Dani!
Veel succes met het zoeken naar een nieuwe uitdaging.
Citaat van: dani op 10 juli 2018, 10:51:55 AM
Ik ga in elk geval eerst 3-6 maand tijd voor mezelf nemen nu ....
Moet je doen! (Als het kan)
Paul