Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

dani

Giosteravond om 8u is hij op de schoot van 't vrouwtje, zachtjes ingeslapen na het spuitje van de dierenarts.
Het doet pijn om hem los te laten, maar hij was helemaal uitgeput en op geleefd.  15 jaar en 5 maanden, op de kop :  2/9/2002  tot 2/2/2018.

Hij heeft ons zo veel liefde en plezier gegeven, het is alsof we een kind af geven.   Maar hij is nu rustig en verlost van de pijn en angst.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Toch doet het altijd weer pijn om zo'n vriend/vriendin te verliezen.
Met vriendelijke groeten
Peter

marctje

Heel veel sterkte van ons
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Johnnytrein

dat doet inderdaad pijn :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Houdini


raf

Doet inderdaad pijn dat hebben we over laatst weer zelf mogen onder vinden met ons dori
Sterkte met het verlies Dani

Gr Raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

railrunner

Sterkte Dani.

Als je aan een dier veel vrienschap geeft, krijg je altijd veel vrienschap terug, dan doet afscheid nemen altijd bijzonder veel pijn. 

Ik heb zelf al meer dan 10 jaar een kat uit een asiel (na het overlijden van de vorige kat), ongelofelijk zeer vriendelijk en dankbaar beestje, alsof die beseft dat hij bij ons een echte thuis heeft gekregen ipv een zielig bestaan met de kans op een vroegtijdig levenseinde.  Vroeg of laat moeten we die ook afgeven, en dat gaat ook bijzonder pijnlijk zijn.  Ik kan me zeer goed inbeelden wat je doormaakt.

Havoc

Oh man, zeker 30 jaar geleden dat ik me zo rot gevoeld heb.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Eerste afspraak met de psychiater is gemaakt. Wel zullen zien wat er te redden valt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 23 februari 2018, 20:10:20 PM
Eerste afspraak met de psychiater is gemaakt. Wel zullen zien wat er te redden valt.
Ai Johan. Veel moed man.
Je hebt in elk geval een flinke stap in de goede richting gezet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Johan - succes met de "tocht" ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Als ik bij jou terechtkom Gerolf hebben we toch alvast iets om over te praten :D

Voor de duidelijkheid, het heeft niets, maar dan ook niets met treinen te maken. Geen enkele schaal.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Veel sterkte, Johan.
Hopelijk kom je snel terug op je voetjes terecht !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

#3133
Vannacht is mijn vader zachtjes overleden. Hij is na een lange strijd tegen schimmen en waanbeelden eindelijk van hen verlost. Hij was een goede vader. Als kind samen rollebollen in het zomergras, of in de winter samen op de slee de helling afglijdend. Zijn technisch inzicht heeft me steeds gefascineerd en geïnspireerd. En onze vele fietsvakanties samen, door half Europa, waren memorabel. Vandaag is hij niet meer, en heeft hij rust gevonden.

Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Johnnytrein

Mijn deelneming Michiel.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about