Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

doomslu

Citaat van: beertje op 10 januari 2018, 20:41:19 PM
...
en mijn vrouw deze morgend vertrokken voor 14 dagen naar kenia met drie zusters en broer en nicht.
...
Het is dus toch niet allemaal slecht nieuws.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Normaal zou (volgens DHL) mijn pakje vrijdag aangekomen zijn en geleverd worden (volgens BPost) vrijdag bericht via het Track&trace systeem zou het vandaag tussen 08.00 en 17.00 geleverd worden.
Nu plotseling zou het pakje in het  sorteer centrum Kapellen terecht gekomen zijn en wordt het morgen geleverd.
Wat zijn dat voor sukkelaars bij DHL/BPost.
Geef mij maar DPD
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Lijkt me goed nieuws: het pakje is onderweg, je weet waar het is, en het heeft maar 1 dag vertraging. Lijkt me me toch maar een heel klein "deju toch";)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

krispy

**** GEDULD IS EEN MOOIE DEUGD **** ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Andress24

Citaat van: krispy op 15 januari 2018, 14:37:03 PM
**** GEDULD IS EEN MOOIE DEUGD **** ;)

Of zoals ze bij ons zeggen: Vorfreude ist die schönste Freude.

Trouwens, DHL bij ons is een droom in vergelijking met GLS.
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Alberke

Luister eens naar de verkeersinformatie: geblokkeerde autostrades, omleidingen... die bestelwagens rijden daar ook op hoor.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Peter

Die files zijn dan alleen voor DHL gemaakt?
Op een verkeerde wagen laden heeft NIETS met files te maken.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Geen erg, morgen zit ie in de goede wagen.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

weer een extra dagje thuisblijven, want de levering weer tussen 08.00 en 17.00 uur
Het is wel slecht weer (regen)....maar toch  ::) ::) ::) ::) ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

Andress24

Citaat van: Peter op 15 januari 2018, 15:17:31 PM
weer een extra dagje thuisblijven, want de levering weer tussen 08.00 en 17.00 uur
Het is wel slecht weer (regen)....maar toch  ::) ::) ::) ::) ::)

Geen Packstation in Belgie?
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

dani

Citaat van: Andress24 op 15 januari 2018, 15:20:36 PM
Citaat van: Peter op 15 januari 2018, 15:17:31 PM
weer een extra dagje thuisblijven, want de levering weer tussen 08.00 en 17.00 uur
Het is wel slecht weer (regen)....maar toch  ::) ::) ::) ::) ::)
Geen Packstation in Belgie?

Inderdaad de laatste tijd opteer ik ook regelmatig voor aflevering in een pakketstation van BPost...
Je krijgt een code, haalt je pakje veilig en wel "uit de muur" binnen de 5 dagen wanneer het jou past.
En het is nog goedkoop voor de verzender ook...    bvb :   4€  ip 6€ met bPack voor een klein pakketje.

Ik ben FAN !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

De meeste bedrijven/handelaars rekenen een vaste verzendingskost en verzenden meestal niet naar een parchelshop enz.
Met vriendelijke groeten
Peter

Alberke

Citaat van: Peter op 15 januari 2018, 14:56:16 PM
Die files zijn dan alleen voor DHL gemaakt?
Op een verkeerde wagen laden heeft NIETS met files te maken.
Tja, wat is er intussen allemaal gebeurd? Wie zal het zeggen. De wegen van DHL zijn ondoorgrondelijk!  ;D
Je begrijpt me verkeerd; DHL, Bpost en al die anderen zitten OOK in die opstoppingen.
Ik hoor het hier net weer op de radio: niet alleen ongevallen maar door het weer ook al omleidingen, en toppunt van ironie is wel dat het autosalon voor extra verkeershinder zorgt!

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

AtMoPo

Ik heb het voordeel van een BPost kantoor te hebben recht over de deur. Als het pakje daar is hoor ik het wel en ga het afhalen.  ;)
AtMoPo