Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

philippe_007

Hey Dani,
als IT'er heb je niet echt referenties nodig, met uw CV gaan er al veel deuren open... Het mag dan zogezegd slecht gaan op de arbeidsmarkt, maar veel vacatures staan nog steeds open en geraken niet echt ingevuld..
Persoonlijk zou ik nu wachten op de regeling en dan pas beginnen zoeken naar een nieuwe job.
Succes met de zoektocht

raf

die met paypall betalen der is weer een mailtj aan het rond gaan om dat je de zooi weer moet aan passen

Dear Customer,

Your account has been limited because we've reviewed your account activity and as your payment processor, we need to better understand your business and the products or services you are providing to your customers. 
This account limitation will affect your ability to:
send moneywithdraw money

What to do next


Please log in to your PayPal account and provide the requested information before November 28, 2015 through the Resolution Center. If we don't receive the information before this deadline or we notice additional significant changes in your account activity, your account access may be further limited.


Log In Now[Links to http://bit.ly/1jkq1HL]

Thank you for your understanding and cooperation. If you need further assistance, please click Contact at the bottom of any PayPal page.

Sincerely,
PayPal


dus zeker niet op reageren
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

ja, er gaan regelmatig van die scams de ether in, mensen proberen op te lichten via zogezegde "echte" mails van PayPal of voor je credit card>...  NIET DOEN !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Dani, sterkte om de tijd nog uit te doen in waardigheid, succes in de zoektocht. Je weet me wel te vinden op het voor jou gepaste moment.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janieburton

Citaat van: dani op 26 november 2015, 18:04:32 PM
Whoop whoop....    Ik hoef me al niet meer druk te maken over een eventuele promotie.
Vandaag de officiële bevestiging gekregen dat mijn job na het afronden van de outsourcing definitief overbodig is.

Rest nu enkel nog de definitieve datum te krijgen...  voorlopig is hetr  "ergens tussen mei en september volgend jaar".

En intussen zal ik me in stilte bezig houden terwijl mijn gehele wereldwijde team ontmanteld en ontslagen wordt en vervangen door Indiërs en Polen.
Meer nog, ik moet mee werken aan de overdracht, anders riskeer ik nog te worden ontslagen wegens ernstige fout / weigeren van medewerking. 
HAHAAAAA

Dani, sterkte en succes in je zoektocht naar een nieuwe baan in de toekomst

Citaat van: Ben op 26 november 2015, 16:23:32 PM


Heb je ook gevraagd waarom jij het niet bent geworden Janie?

Gr, Ben.

Ik heb dat gevraagd en mijn 2 collega's ook en er is veel "rond de pot gedraaid" maar ze laten uitschijnen dat we zogezegd blijkbaar geen team zouden kunnen leiden. ???



 

Ben

Da's dan duidelijk. Anciënniteit speelt overigens nauwelijks meer een rol. De tijd dat als je lang iets goed deed je vanzelf chef monteur werd is al lang vervlogen. ;)

Gr, Ben.

philippe_007

Tja Janie,
het is moeilijk te zeggen wie of wat als we niet de volledige situatie kennen.
Maar als je er niet tevreden bent met de beslissing, dan is er maar 1 optie, dit is iets anders zoeken.

minitreintje

Succes Dani met het zoeken van een nieuwe job.

groeten,
Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

janieburton

Citaat van: philippe_007 op 27 november 2015, 21:46:44 PM
Tja Janie,
het is moeilijk te zeggen wie of wat als we niet de volledige situatie kennen.
Maar als je er niet tevreden bent met de beslissing, dan is er maar 1 optie, dit is iets anders zoeken.

Als het een van mijn 2 collega's was dan had ik er geen probleem mee, maar nu en ik ben niet alleen; de 2 afgewezen collega's zijn ook niet tevreden.

Eén ervan zou blijkbaar iets anders aan het zoeken zijn en ik kies niet voor de optie die je voorstelt, Philippe, daarvoor heb ik te veel jaren anciënniteit en ben ik nu te oud(lees geen kansen op de arbeidsmarkt) en gun ik ze het niet om te kunnen juichen dat ik weg zou gaan uit "vrije wil" en ik zal mijn job blijven doen met de nodige beroepsernst.

Misschien heeft het ermee te maken maar ik ga al jaren niet naar de avond van de personeelsreceptie die elk jaar wordt gehouden.
 

Ben

Je bent zo te lezen ietwat verzuurd Janie. De manier waarop je denk, oordeelt en schrijft over je nieuwe vrouwelijke collega is alles zeggend. De rest van je werkzame leven zul je blijven mopperen. Zoek de oorzaak eerst bij jezelf, dan bij de ander. ;)

Gr, Ben.

Havoc

Te oud? Maakt het misschien moeilijker, maar daarom niet onmogelijk. Kan je pas weten als je probeert. Je kan het ook gewoon eens proberen om te zien of het zou lukken, je waarde op de arbeidsmarkt in te schatten. Kan wel in de twee richtingen werken, moet je mee oppassen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: Ben op 29 november 2015, 07:48:49 AM
Je bent zo te lezen ietwat verzuurd Janie. De manier waarop je denk, oordeelt en schrijft over je nieuwe vrouwelijke collega is alles zeggend. De rest van je werkzame leven zul je blijven mopperen. Zoek de oorzaak eerst bij jezelf, dan bij de ander. ;)

Gr, Ben.

Je hebt gelijk; ik mopper niet alleen, die 2 andere collega's zijn ook ontevreden.

Je stelt dat het alles zeggend is hoe ik oordeel over mijn vrouwelijke collega(als het een man was geweest zou mijn oordeel hetzelfde zijn), er zijn Franstalige collega's die 10 keer beter Nederlands spreken dan "tante nonneke".

Misschien ben ik van "den oude stempel" maar ik ben al jaren loyaal tegenover mijn werkgever, maar blijkbaar is dat niet van tel.

Ben; je zegt dat ik de oorzaak bij mij moet zoeken ??? ik ben de laatste 5 jaar niet afwezig geweest door ziekte(een verkoudheid daarvoor blijf ik niet thuis), ben steeds op tijd op het werk, enz...

Ik ben benieuwd hoe jij, Ben zou reageren als je al jaren loyaal aan je bedrijf bent en er iemand met nog geen jaar dienst je zou voorbij steken bij een promotie ik denk niet dat je zal zeggen "de oorzaak zal bij mij liggen" je zal ook mopperen en gefrustreerd zijn.

En zoals ik ergens al schreef ik sluit mij aan bij de 50+ die gefrustreerd zijn, ik doe verder mijn werk zoals het moet zodat niemand mij iets kan verwijten.
 

Ben

Stel voor dat wij deze discussie stoppen Janie want het heeft niet zo veel zin.

Fijne zondag nog. :)

Gr, Ben.

janieburton

Citaat van: Ben op 29 november 2015, 15:27:55 PM
Stel voor dat wij deze discussie stoppen Janie want het heeft niet zo veel zin.

Fijne zondag nog. :)

Gr, Ben.

Je hebt groot gelijk ;) het heeft niet zoveel zin ::)

Ben, je antwoord is ook alles zeggend! :o

Als jij, Ben zegt dat het aan mij ligt dan zal dat zeker zo zijn!

Prettige zondag!





 

raf

met een programma aan het kloten en het wil maar niet lukken
de basis is goed maar als ik ze wil uitbreiden dan loopt het fout
de ju toch

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.