Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

just4fun

Hier zijn geen woorden voor, Rudy.
Veel sterkt voor u en de familie.
Paul

Catje

Rudy,
Voor u en uw familie heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies.

Rangeerduivel

#1022
Aan iedereen die hier zijn medeleven betuigd heeft(en eventueel nog zullen doen),van harte bedankt daarvoor,

Christine(zijn echtgenote)
Rudy & Linda

Stieven76

Innige deelneming Rudi..

OlivierV

Dat konijn van mij krijgt serieuze kuren.

Ze is onlangs schijnzwanger geweest, toverde haar hok om tot een nestje, beschouwde haar eetbakje dat ook wit was als haar jong en nu graaft ze putten gelijk ne mol. sjongejonge.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

gisteren is de 100 geweest en zijn ze de achterbuurvrouw komen halen
tweede keer hersenbloeding op 2 jaar tijd
haar man is nog een van mijn bazen geweest op foerd
de eerste keer waren er 5 bloedingen nu weten we nog niets omdat het nog te vroeg is om een scan te doen
ja jongens het leven kan plezant zijn maar geniet van elke dag want zoals het nu gaat tegenwoordig gaat het echt niet goed

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

HYA

Citaat van: OlivierV op 09 april 2015, 23:55:05 PM
Dat konijn van mij krijgt serieuze kuren.
Of het wil echt weg van jou, of het probeert je aandacht te trekken.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: HYA op 10 april 2015, 08:33:35 AM
Of het wil echt weg van jou, of het probeert je aandacht te trekken.
't zal dat eerste zijn! ;D

dani

hangt er van af hee ....      sproeien ?   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Doornroosje

Een van mijn moederkonijnen was ook (gepland) zwanger. Had een mooi nestje moeten worden met Pasen, leuk voor de kindjes. Op dinsdagochtend vind ik in het hok 2 koude, kleine lichaampjes van pasgeborenen. Moeder had geen nestgedrag, waarschijnlijk zijn ze van de koude van de ochtend overleden. Heb ze maar stilletjes verwijderd en niets gezegd tegen de kinderen. Beetje raar, maar 2, wel groot in verhouding tot normale nesten. Volgende week hopelijk meer geluk met het andere mama-konijn.

Chrisrail

#1030
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Huugooke

Nu is het eindelijk goed weer om op mijn balkonneke te zitten, en nu heb ik zo direct niks te airbrushen.

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 10 april 2015, 16:01:09 PM
Citaat van: Doornroosje op 10 april 2015, 14:44:02 PM
Een van mijn moederkonijnen was ook (gepland) zwanger. Had een mooi nestje moeten worden met Pasen, leuk voor de kindjes. Op dinsdagochtend vind ik in het hok 2 koude, kleine lichaampjes van pasgeborenen. Moeder had geen nestgedrag, waarschijnlijk zijn ze van de koude van de ochtend overleden. Heb ze maar stilletjes verwijderd en niets gezegd tegen de kinderen. Beetje raar, maar 2, wel groot in verhouding tot normale nesten. Volgende week hopelijk meer geluk met het andere mama-konijn.
? ? ? ?
Vind je dat groot?
Wij hadden vroeger thuis ook konijnen en een nest van 13 was geen uitzondering  :-\

:)
Ik denk dat er bedoeld wordt dat de konijnen nogal groot waren, niet een groot aantal. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#1033
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

marc goovaerts

Dedju ! Een parkeerboete terwijl ik voor mijn eigen huis geparkeerd stond ! Ik heb toch 'bewonersparkeren' ?
Papier opgezocht (wie weet dat nog liggen ?) en ja, onderaan: dat moet blijkbaar na twee jaar hernieuwd worden. Alsof je na twee jaar ineens automatisch geen bewoner meer bent van je eigen huis.

Vroeger zal het wel op de kaart op je voorruit gestaan hebben. Nu gaat alles elektronisch. En wordt je waarschijnlijk verondersteld om het aan te kruisen op de kalender... die nog niet gedrukt is.

Op die manier een bijna automatische en makkelijke bijverdienste voor Stad Antwerpen. Goedgekeurd door de vorige coalitie, bekrachtigd door de huidige. Zakkenvullen heeft dus geen politieke kleur.  >:( >:(