Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

OlivierV

Citaat van: dani op 30 oktober 2014, 09:09:47 AM
dat gaat niet veel uit maken... maar je kan toch maar proberen
Zomaar je handtekening doormailen, houdt natuurlijk ook wel risico's in... 

Volgende keer misschien toch 2 keer nadenken ?

Is wel rechtstreeks naar conrad zelf en dat vroegen ze ook.

Nu het pakket is terecht, stond aan mijn voordeur verstopt achter een bloembak, gevonden toen ik daarnet thuiskwam.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 30 oktober 2014, 09:20:08 AM
stond aan mijn voordeur verstopt achter een bloembak
komt er van als je steeds de bloempjes buitenzet Olivier ;D
Groeten Peter ;)

Stieven76

Citaat van: OlivierV op 30 oktober 2014, 09:20:08 AM
Citaat van: dani op 30 oktober 2014, 09:09:47 AM
dat gaat niet veel uit maken... maar je kan toch maar proberen
Zomaar je handtekening doormailen, houdt natuurlijk ook wel risico's in... 

Volgende keer misschien toch 2 keer nadenken ?

Is wel rechtstreeks naar conrad zelf en dat vroegen ze ook.

Nu het pakket is terecht, stond aan mijn voordeur verstopt achter een bloembak, gevonden toen ik daarnet thuiskwam.

Van wie is dan de onbekende handtekening?  ;)

Chrisrail

#573
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Bij mij onlangs een karton met 3 Kibri bouwdozen over het 2m hoge hek gesmeten achteraan het huis,
Het regende,dus had hij het toch maar in een grote plastic zak gestoken,
gelukkig geen schade.
Er zal ook wel 'iemand anders' in mijn plaats getekend hebben denk ik
Had nog net de bestelwagen zien wegrijden met achter het stuur een noord-afrikaans type...waarmee ik niet wil zeggen dat een Europeaan dit ook niet zou doen.
De werkdruk voor die mensen is inderdaad veel te hoog,aldus zo lijkt het toch.
Daarentegen onlangs van twee mensen een briefomslag met koppelingen via Bpost toegestuurd gekregen,(waarvoor dank,een gegeven paard kijkt men niet in de bek! :D)
daar was het bij beide net of er met een vrachtwagen over de enveloppes gereden was,
platter konden ze niet zijn,met als resultaat ,inhoud onbruikbaar,enkel nog geschikt voor de prullenmand!

;)

dani

maar was het dan BPost of een koerierdienst ?

Ik heb de indruk dat ze de laatste tijd bij BPost flink aan het "verbeteren" geslagen zijn, maar daarentegen bij die koeriers steekt het niet zo nauw.

Vorige week kwam er ene van die gasten bellen met een doos....   Hij zag de hond in de gang zitten en ging er meteen naar schoppen,  "weg weg weg !!!"  .  Het beest zat gewoon te wachten, had zelfs nog niet eens geblaft , zelfs niet gepiept..   Vriendelijke gast, of moet ik zeggen "gast-arbeider" ?      Hij heeft de doos daar gegooid en is verdwenen.  Niet eens een handtekening gevraagd.   Het was notabene een doos met special hondenvoeding, haha....   Mijn madam heeft klacht neergelegd en kreeg een antwoord :  "wij zullen de chauffeur in kwestie hierover aanspreken".   Daarmee was de kous af.


Nu ja, onze hond is dan ook een uitermate schrikwekkend beest....    een westie (Cesarke zoals ze dat hier noemen) is nu niet bepaald een hond die er uit ziet alsof hij een mens aan flarden gaat scheuren !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

conducteur

Tja Dani, als bepaalde mensen al schrik hebben van een spin van ocharme 1 cm groot, wat moet zo'n monster dan met hen doen ;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

CiteerDe werkdruk voor die mensen is inderdaad veel te hoog,aldus zo lijkt het toch.

Dat zijn meestal degenen die hier op het kruispunt de verkeerslichten negeren. (Kleurenblind??)
Met vriendelijke groeten
Peter

Stieven76

Citaat van: dani op 30 oktober 2014, 13:03:05 PM
maar was het dan BPost of een koerierdienst ?

Ik heb de indruk dat ze de laatste tijd bij BPost flink aan het "verbeteren" geslagen zijn, maar daarentegen bij die koeriers steekt het niet zo nauw.

Vorige week kwam er ene van die gasten bellen met een doos....   Hij zag de hond in de gang zitten en ging er meteen naar schoppen,  "weg weg weg !!!"  .  Het beest zat gewoon te wachten, had zelfs nog niet eens geblaft , zelfs niet gepiept..   Vriendelijke gast, of moet ik zeggen "gast-arbeider" ?      Hij heeft de doos daar gegooid en is verdwenen.  Niet eens een handtekening gevraagd.   Het was notabene een doos met special hondenvoeding, haha....   Mijn madam heeft klacht neergelegd en kreeg een antwoord :  "wij zullen de chauffeur in kwestie hierover aanspreken".   Daarmee was de kous af.


Nu ja, onze hond is dan ook een uitermate schrikwekkend beest....    een westie (Cesarke zoals ze dat hier noemen) is nu niet bepaald een hond die er uit ziet alsof hij een mens aan flarden gaat scheuren !

Heb ik vroeger ook eens gehad. Koerier komt een pakje brengen, ik open de deur en mijn Stafford lag vanop zijn kussen rustig rond te kijken. Die mens zat bijna terug in zijn bestelwagen en wou niet dichter komen vooraleer ik de hond uit zijn zicht deed.  Voor hem was mijn hond een onrein, vuil dier. Ik waste hem nochtans regelmatig  ;D  ;D

Metpetergaathetbeter


DelticPower

Eenmaal besneden, hoef je hem nooit meer te wassen. Althans volgens de bedoelde groep.  ;D  ;D  ;D

Maar of de hond dan nog bij je wil liggen?

Groeten Jan

Havoc

DPD levert tegenwoordig direct bij de buren, ze bellen zelfs niet meer. Gewoon een briefje tussen de reclamefolders in de bus.

Als je dan belt en zegt dat je dat niet wil want dat jij de geadresseerde bent, niet je buur dan is het antwoord dat je maar iets aan de bel moet hangen... Tegenwoordig is het de omgekeerde wereld. Op de vraag wie er verantwoordelijk is als dat pak dan verdwijnt is het antwoord dat je buur getekend heeft dat je het maar met hem moet regelen. Helemaal te gek. Dat pak is aan mij geadresseerd, zij hebben hun werk niet gedaan. Als er een "dienst" nog slechter is dan BPost is het wel DPD. Dat zijn nu 3 pakken op 3 met problemen. De eerste 2 waren total loss.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Johnnytrein

#582
Hier is ooit door GLS een pakje geleverd en ondanks dat mijn juiste huisnummer heel duidelijk vermeld stond heeft de chauffeur bij 3 verschillende huizen gaan bellen met de vraag of dat pakje voor hen bedoelt was. Ik woon in nummer 65 en deze chauffeur had aangebeld in nummers 31 en 61 en vervolgens bij mij.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

We moeten ons gewoon maken om het adres er in het arabisch op te zetten,problemen opgelost!  :D

;)

loebaske

Just Rudy, want zijn allemaal vreemde die de pakjes afleveren en het enige wat ze kennen is "teken"(tekenen) en voor de reeds niets, heb niets tegen vreemden, maar ze MOETEN onze taal kennen en daarmee uit!!!!!!!!!!!!!!!!!