Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Ferdi

Inderdaad Bert,

Op mijn iPhone kan ik doen wat jij aangeeft.

De evenementen waar Modelspoor aanwezig zal zijn, krijg ik te zien.

Als je op agenda klikt, krijg ik niet, zoals op mijn pc, alle activiteiten te zien. (Dus de activiteiten waar Modelspoor niet aanwezig zal zijn, zie ik ook niet)

Met vriendelijke groeten,
Ferdi

59erke

#3586
Dit moet me even van het hart,

De voorbije weken niet echt actief geweest met het forum en modeltreinen wegens de slechte gezondheidstoestand van mijn vader en daaropvolgend het slechtste nieuws dat je kan krijgen als zoon maar goed het leven gaat verder.

Aangezien mijn vader net als ik een abo had bij Orange gelijk contact opgenomen gewapend met naam,nummer en klantnr. met de vraag zijn abo af te sluiten. Dagen gaan voorbij tot op de dag van de begrafenis waar ineens mijn gsm zonder netwerk valt, met alle gevolgen van dien.

Contact opgenomen met Orange, blijkt dus dat ze zich vergist hebben. In plaats van mijn vader zijn abo hebben ze mijn abo afgesloten en sta ik in de bestanden van Orange genoteerd als zijnde overleden.

Tof voor mijn vrouw. Ze verliest haar schoonvader en ineens ook haar man  ???

Klinkt het aan de andere kant van de lijn zo verbaasd nadat ik alles probeer recht te zetten. Oei sorry, dit klopt niet.
U kunt nog goed praten om overleden te zijn...

Nu de kern van de zaak ... mijn telefoon

Tja dat is wat anders. Niet zo simpel blijkbaar. Afzetten gaat blijkbaar makkelijker dan activeren.
Een uur aan de telefoon (van mijn vrouw) gehangen met zo'n ergelijk muziekje.
Doorverbonden waarna mij doodleuk gevraagd word om een nieuwe sim kaart te gaan halen in een Orange Center.

Uurtje onderweg, terug gebeld en weer een half uur aan de lijn met datzelfde muziekje.
Om dan te horen te krijgen dat ze alles in het werk gaan stellen om het nummer terug op actief te zetten maar dit toch nog enkele dagen in beslag kan nemen.

Begrijp nu echt niet dat dergelijke dingen kunnen. Worden de gegevens niet gecheckt of dubbel gecheckt en aangezien toch alles met de pc gebeurt bij dergelijke operators kan dit digitaal toch makkelijk gewijzigd worden of vergis ik mij ?


Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

mardig23

Hoi Koen,

Als ik uw mailtje goed lees, begrijp ik dat uw vader is overleden.

Mijn oprechte deelneming daarvoor...

Verder kan ik u alleen maar melden dat de wereld vergeven is met een hoeveelheid incompetentie en desinteresse, je kan dat soms niet vatten.
Niemand kan blijkbaar nog een probleem oplossen, ook niet als ze het zelf hebben gecreëerd.
Maar hou even vol, het komt uiteindelijk allemaal wel goed.

Veel sterkte,
Mvg Karl
Mvg Karl

Rangeerduivel

Koen,
Innige deelneming, maar laat ze voor wat ze zijn en ga met uw nummer ergens anders!

ik heb Base zero, geen abonnement(skosten), ik betaal enkel wat ik verbruik, en dat zijn meestal maanden van minder dan 2€!!!
Alle kontakt gaat bij mij via Email...(gratis dus!)

Ik heb enkel een Smartphone voor in noodgeval of hoogdringendheid.

;) ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BC911

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Bolje

Veel sterkte met je verlies.
Vele groeten,
Ronald

raf

koen sterkte met het weg vallen van je vader 

ik heb een betaal kaartje wat ik eens in de 11 maanden oplaad
25 euro daar kom ik een heel jaar mee toe
je kunt dan wel geen betalingen of zo doen maar ach daar heb ik dan weer een betaalkaart of baar geld  voor

gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Gerolf

Mijn oprechte deelneming met je verlies, Koen

Voor die domme abo-vergissing: Ik zou een winkel van je provider binnenstappen, of desnoods van een andere.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

beertje

Koen,
Innige deelneming.

marc goovaerts

Innige deelneming, Koen en sterkte !

Het binnenlopen bij je provider geeft meestal wel de snelste oplossing. Hoewel ik zelf ook een paar keer bij Orange moest binnen gaan voor sommige dingen geregeld waren. Onbegrijpelijk eigenlijk: het opstarten van een nieuwe klant neemt hen enkele seconden. Het herstellen van hun eigen stommiteiten dagen.
Zelf ben ik aan het twijfelen om over te stappen naar Mobile Vikings sinds ik zo'n smart(?)phone heb.
Maar het niet-beschikbaar zijn van fysieke winkels waar je iemand aan z'n oren kan trekken in het geval van problemen doet me wel twijfelen..

modelbouwpatrick

deelneming Koen en sterkte
Dat met het abo zal zich wel oplossen er zijn providers genoeg

Peter

Innige deelneming en sterkte Koen
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

Koen,
m'n medeleven, koester de herinneringen.
Paul

Pierre

Innige deelneming, Koen en sterkte !
Groet Pierre.