Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Peter

Is mij ook al eens overkomen.
Onze dagbladhandelaar (Kioskplaats) heeft die toen zonder probleem geruild
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirkh

dat ik die dubbel heb is niet zo erg, wel dat ik nummer 187 moet missen tot maandag. :(

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirkh op 29 december 2018, 12:49:35 PM
dat ik die dubbel heb is niet zo erg, wel dat ik nummer 187 moet missen tot maandag. :(
maar als je te lang wacht zal hij dat niet meer doen daar het terugsturen vaak op vraag(opgevraagd,nu of later niet meer) wordt gedaan !

Dirkh

tja winkel sluit zaterdag vroeg en ben een hele dag aan het koken geweest. Deze avond gecombineerd kerst, verjaardag en nieuwjaarfeest met de zonen. Nu effe pauze en dan smullen (hopelijk als alles lukt).
Ze maken het wel moeilijk, ene geen gluten, ene niks met noten en eentje die geen kaas mag.

Metpetergaathetbeter

gebakken lucht is ook niet ongezond ! ;)

Dirkh

ik heb toch liever iets met wat meer textuur. Het is niet omdat die kiekens niks mogen of willen eten dat ik zelf op mij  kin moet kloppen.
Eten wat de pot schaft of kop ernaast leggen.  ;)

raf

Dirkh wij hebben ook een nichtje maar dat mag om gezondheid reden en haast niets eten
en dat is natuurlijk een groot verschil tegen over dat je er vrijwillig voor kiest om iets niet te eten .
hier word voor charlotte ook gekookt en speciale potjes en dergelijke maar als zij ook maar een scampi eet dan vind je dat meisje dood ziek terug de dag erna in haar bed .
als we uiteten gaan dan houden we dus met haar rekening wanneer het haar het beste uitkomt en dan vraag je soms jezelf af waar zij het steekt .zoveel doet ze dan eten
borden vol met scampi en saté's en dergelijk en ja de dag er na is ze dood ziek maar ze is niet zieker van heel veel eten dan van eentje
maar we doen het zodat ze de dag dus verlof heeft en niet moet werken om uit te kunnen zieken

mijn vrouw zit heel der dagen speciale receptjes uit te proberen om haar toch iets lekkers te kunnen geven wat niet bhwa smaakt
en ja ik ben steeds de pineut want ik moet het proeven hoe slecht of goed het is
en ik moet zeggen het eind product is wel altijd lekker
eten is niet altijd een keuze soms heb je der geen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirkh

Ik hou er hier natuurlijk ook wel rekening mee, vandaag voor de eerste keer glutenvrije bladerdeeg gemaakt,
nu nog afwachten wat het gaat worden als de hapjes uit de oven komen.
Ook special glutenvrij brood gebakken voor bij de soep en het voorgerecht. Zal wel meevallen, het is de vorige jaren ook gelukt buiten een keer dat ik speculaas baverois gemaakt had als dessert en vergeten was dat ik dan ook glutenvrije speculaas had moeten maken om daarbij te gebruiken. Gelukkig had ik nog ijskreem staan en heeft het slachtoffer dan maar ijskreem als dessert gekregen.

En nu feesten  :) Die mannen zouden elk ogenblik moeten arriveren.

Rangeerduivel

Citaat van: Dirkh op 29 december 2018, 17:21:33 PM
...ben een hele dag aan het koken geweest...

Van woede omdat ze de verkeerde MSM meehad?
Jawadde man, heb jij lange tenen zeg!  ;D ;D ;D ;D

;)

dani

Mooi kadootje gekregen eind vorige week....  Om het jaar af te sluiten met frustratie en vloeken !

Vorige vrijdag vond én of andere bruine laagvlieger het nodig mijn dochter haar autootje van de baan te "tikken".
Achteras helemaal af,  voorkant nog een paaltje mee gepakt omdat ze helemaal rond de as draaide van de klap, en dus flink wat kosten.  Eerste schatting zit rondd e 5500€, en dat op een autootje dat amper 6 maanden oud is ...

DEDJUUUUU  daar gaan mijn plannen en mijn budget

Gelukkig is zij niet ernstig gewond, maar ze heeft wel ne serieuze schrik gepakt nu !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

alvast blij te horen dat ze er niks lichamelijk aan over houdt (die schrik buiten beschouwing gelaten), maar het financieële is dan veel minder,bleef hij ter plaatse of pleegde hij vluchtsmisdrijf?

MoVi

Aj, aj, aj.
Toch wel verzekerd toch?
Echter de waarde van een dochter is niet in geld uit te drukken.

Ronald Visser
(oorzaak van het ongeluk?)
Ronald Visser

dani

#3537
Aan degene die meent mijnin PB te moeten insinueren als zou ik racist zijn : je hebt ook bruine autos !

Maar je hebt gelijk ik BEN racist...  en dan ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

#3538
Citaat van: dani op 30 december 2018, 12:28:40 PM
Maar je hebt gelijk ik BEN racist...  en dan ?

Weet dan dat we al minstens met twee zijn Dani!

;)
btw; anderhalf jaar geleden hetzelfde meegemaakt, Benske pert-totale, oorzaak; éne Turk met een gekocht rijbewijs die geen woord Nederlands sprak.
Mijn madam in haar recht, maar 10 maand op mijn centen moeten wachten!
Een gelukkige zeldzaamheid; Hij was wel verzekerd(omdat het de auto van zijn werkgever was!)

Johnnytrein

Dani, dan zijn we dus met 3  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about