Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Koen

Dag Peter,

Alvast al veel beterschap voor je lieve echtgenote. Leg haar maar goed in de watten  ;).
Dit komt allemaal wel goed.
Mijn moeder heeft ook twee (volledige) knieprotheses laten steken en dit valt al bij al vrij goed mee als ik haar mag geloven.
De eerste dagen blijft het wel behelpen maar zij was al vrij snel terug aan het rond wandelen.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

succes voor je echtegenote, Peter.    We duimen mee dat het goed komt !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: PietB op 26 juni 2018, 12:12:17 PM
Ik zou er toch werk van maken, dit is toch onmenselijk wat Sarah moet meemaken......dedju!
Ach Piet, het is "routine" blijkbaar.  En werk van maken, tsjah... we leven hie rniet in Amerika waar je voor het minste de kliniek voor de rechter sleept en wint.
Die zetten daar een advokaat op en je kan nog eens de gerechtskosten betalen ook.   En wat brengt het op ?  Weinig of niks,  want de volgende keer  hebben ze je weer  te pakken !  (en dan misschien bewust omwille van de vorige ervaring)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 26 juni 2018, 14:37:39 PM
...en je kan nog eens de gerechtskosten betalen ook...

Deelname in de smart Dani, dit verdient niemand, ook jouw dochter niet
maarrrrr....
Lees eens de kleine lettertjes van jouw rechtsbijstandsverzekering, je zal versteld staan wat voor mogelijkheden dat zo'n verzekering biedt!
Ik zeg niet dat ze in zulke zaak zou tussenkomen, maar zeg nooit nooit en vergewis U eerst.
Vele mensen weten dat niet en denken dat die enkel dient in geval van ongeval met de wagen, maar het aanbod is meestal véél ruimer...

;)

raf

hoi Peter
succes met je vrouw haar ingreep

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

modelbouwpatrick

Succes aan iedereen die in de misère zit.


Lange Trein

Veel sterkte aan allen die direct of indirect geconfronteerd worden met eendre welk ongemak ook.
Denis

just4fun

Hoi Peter,
Goed herstel voor uw vrouw!

Hoi Dani,
ook voor Sarah het beste!

Paul

Peter

Ze is dus nog niet thuis. Ingreep was blijkbaar iets omslachtiger dan eerst werd voorzien.
Afwachten wat ze straks zeggen he. Daar komt nog bij dat je telkens bijna een uur onderweg bent, doordat de straten rondom het ziekenhuis (St.Augustinus) bijna allen opgebroken zijn wegens werken.
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

Peter, geen idee hoe jij naar St.Augustinus rijd maar met zieken vervoer hebben wij nergens last van opgebroken straten hoor
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

INFO

Ik denk op de Europese manier, dus na het bord afslaan in plaats ervoor en onmiddellijk. In België staan de borden altijd te laat. -;) ??? :P
Alleen de waarheid ligt in het midden.

philippe_007

Hey Peter,
snel en goed herstel voor uw echtgenote

Hey Danny,
hopelijk wordt uw dochter snel beter

Peter

Echtgenote sinds gisterenavond terug thuis.Na een niet zo rustige nacht heeft ze nu nog steeds veel pijn (ondanks Kinse) en moeilijk om voedsel binnen te houden, want nog misselijk (van de nawerking van verdoving ??)
Ondanks dat het beweerd wordt heb je nog veel pijn na zo'n ingreep (uitzonderingen niet te na gesproken) Slaapt nu terug, en na de huishoudelijke taakjes, heb ik even wat vrij (maar kan ze wel niet alleen laten)
Laat ons hopen (voor haar) dat de pijn snel mindert en dat ze voedsel kan inhouden. Duimen dus maar
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

Citaat van: philippe_007 op 28 juni 2018, 21:09:32 PM
Hey Danny,
hopelijk wordt uw dochter snel beter
Die spartelt er wel weer door, het is een taaie tante van bijna 19.  En ze heeft al zo vaak ziekenhuisopnames mee gemaakt in haar leven.
Alleen was de antibiotica deze keer vrij agressief.    Maar ze is al goed aan de beterhand en de ontstoken aders  komen ook weer goed, met zalfje en ice packs.

THANKS !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: Peter op 29 juni 2018, 14:32:32 PM
Echtgenote sinds gisterenavond terug thuis.
...
Duimen dus maar

Succes en goed herstel gewenst.   Soigneer ze maar eens extra en laat haar zien dat jij de ideale echtgenoot bent.   Dat zal ze zo veel te meer appreciëren.   :) :)
We duimen dat ze snel beter is
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.