Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Kautenbach


Peter

Verdomme,
Echtgenote haar PC werkt niet meer, D.w.z.  trillend beeld bij het opstarten en kort nadien, terug zwart scherm.
Waarschijnlijk de grafische kaart, en dat bij een PC die pas 2,5 jaar oud is, dus geen waarborg meer.
Dus volgende week terug binnen brengen bij Alternate
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Het kan nuttig zijn om de stekkers van het scherm eens aan te drukken (gebeurt op mijn werk vaak ... poetsdienst)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Het eigenaardig is dat na de PC een aantal keer (met tussenpauzes) af en aan gzet te hebben hij blijkbaar terug de ganse dag funktioneerd.
Met vriendelijke groeten
Peter

stoomlokje

Sinds 3 weken overgeschakeld van win XP op oude PC naar Win 10 op nieuwe PC
Mijn broer is alles aan het overplaatsen geweest, maar de exell files blijven maar problemen geven , al 3 weken werk .
Win 10 is blijkbaar een verdomd slecht besturingsprogr. als je er nog geen degelijke word doc. exell enz. kan mee maken , of aanpassen . waarom maken ze die besturingsprogr. toch niet compatibel ?  had ik maar bij Win XP gebleven.!!

kan hier zodus niets doen, lig volledig lam , op gebied van hobby , of iets anders , alleen wat info opzoeken op het net.
terwijl het mij voor het ogenblik lichamelijk slecht gaat.

nmbssncb

Welk Microsoft Office pakket gebruik je?  Oudere pakketten kunnen als compatibel onder Win XP geïnstalleerd worden.
Staan de Microsoft Office programma's in de lijst met programma's?
Welke foutmelding(en) krijg je wanneer je document (Word) of spreadsheet (Excel) wil openen?


Willy
nmbs < Willy > sncb
===============

ACFI

Sorry hoor

Windows 10'is het meest stabiele operatief system van Microsoft.

Als je problemen hebt met Office is er iets aan de hand met je installatie.

Office eraf gooien en terug installeren.

Wel controleren of je versie van Office überhaupt wel stabiel draait op W10.

Iets oudere versies worden ondersteund. Office 2003 of vroeger zal wel problemen geven.

Succes

ACFI

PaulC

Citaat van: Peter op 04 maart 2018, 09:32:21 AM
Verdomme,
Echtgenote haar PC werkt niet meer, D.w.z.  trillend beeld bij het opstarten en kort nadien, terug zwart scherm.
Waarschijnlijk de grafische kaart, en dat bij een PC die pas 2,5 jaar oud is, dus geen waarborg meer.
Dus volgende week terug binnen brengen bij Alternate

Peter,
De PC (Medion) van mijn echtgenote had het zelfde probleem. Een keer opstarten in veilige modus en daarna terug normaal opstarten heeft het probleem verholpen. (Is naar het schijnt bekend probleem bij Windows 10)
Ga voor meer info over opstarten in veilige modus voor Windows 10 naar onderstaande link, want het is iets omslachtiger als bij vorige Windows versies.

https://support.microsoft.com/nl-be/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode

Paul

Michiel

Windows10 is een van de grootste blunders van Microsoft. Onstabiel en slordige programatie maakt dat je niet op je systeem kan vertrouwen. Vroeg of laat (eerder vroeg) ben ALLES kwijt. Ik ben terug naar Windows7 overstapt. Sindsdien geen problemen meer. Je bent gewaarschuwd.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

raf

hier ook Win 7 en hoger komt er niet in
ik heb nog laptops draaien onder xp zonder enig probleem
beetje van de vuilbak gered kun je het noemen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

office documenten niet goed verwerken is niet de fout van WIN10 ..   zo simpel.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ben

Lijkt mij ook. Mijn Koploper laptopje gaf de geest dus deze week een net HP'tje aangeschaft met Win10 dus. De vuiligheid welke mijn privacy schendt en surfgedrag volgt heb ik er af gemikt, Firefox erop en m'n pakketje Office 2007 draait perfect.

@Pieter Bos, vriend van WIN10: kom er maar in. ;D

Gr, Ben.

Peter

Eerste dag slecht weer, dus veel wind,koud en soms regen hier aan de kust
geen echt fatsoenlijke modelspoor winkel in de verre omgeving heb ik al spijt dat ik geen knutsel materiaal heb meegebracht
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Ga naar de afhaal chinees. Er zijn hier voorbeelden genoeg wat je kan doen met die alu bakjes!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

en we worden weer eens afgezet hier in den belziek

ikzelf rook niet maar ik ben met een asbak getrouwd en ja dat was toen bij het hele pakket bij voor ik trouwde dus das niet het probleem je leert er mee leven

ga ik naar de winkel dus eventjes een bak roldinges uithalen en wat blijkt
verleden maand 85 euro voor 560 gr van dat spul
vandaag 95 euro en er zit 6 gram minder in
dus 10% er bij voor minder
en dan zeggen dat belgië te duur aan het worden is terwijl de prijs in het buiten land gewoon dezelfde gebleven is
stelletje hufters ook al
eigenlijk zou de zieken kas die tabak moet terug betalen want het is een verslaving en een verslaving is dat geen ziekte LOL

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.