Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Houdini


DelticPower


just4fun

M'n deelneming, Willy.
Koester de herinneringen.
Paul

beertje

Iedereen alvast bedankt voor de steun.
Gr; willy

raf

deze morgen vroeg alweer een zware beslissing moeten nemen
10 kleine chikes en toen waren ze nog met zes het lijkt wel dat verhaaltje van die afrikanen

dit is de derde die we binnen de 12 maanden hebben moeten laten inslapen
haar hart klep heeft het begeven en dit zonder enige waarschuwing dat er iets verkeerd liep
ze is net geen 11 jaar mogen worden
tja dikke tranen natuurlijk van mij en de vrouw en ik vertrek ook nog eens tot maandag naar duitsland voor een beurs.
maar goeie vrienden steunen ons en wij hebben super buren waar mijn vrouwke terecht kan om een troostende schouder te vinden
en ik tja ik heb in bielefeld ook begrijpende vrienden die me wel steunen



de laatste foto van haar begin deze week
slaap mijn lieve schat en doe de groeten aan de rest van je vriendjes

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

beertje


marctje

Veel sterkte voor je vrouwtje en jezelf
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

dani

ook voor jullie sterkte, Raf en familie.

Een huisdier moeten afgeven is ook pijnlijk...  Wij hebben hier ook een hondje dat aan "zijn laatste rechte lijn" bezig is, proberen het hem zo aangenaam mogelijk te maken maar het zit er aan te komen.
Moeilijke beslissing .... respect  en sterkte
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Johnnytrein

Sterkte Raf en familie
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

Een late reactie daar ik donderdag naar de lippe modelbouw beurs ben gegaan om de stand op te bouwen
de vrouw en vriendin dan vrijdag dorietje laten cremeren en terug mee naar huis gebracht
ze zit nu bij haar vriendjes die haar voor gegaan zijn

bedankt voor de steunen de woorden want deze doen wel goed al doen ze niet veel aan het verdriet je hebt het doet goed om lezen dat je niet alleen staat met je verdriet

not every day is a good day zoals ze zeggen

groetjes raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

#3116
Eén van onze hondjes  (de Westie van 15,5 jaar oud) is heel ziek en de kans is groot dat hij vandaag of morgen moet inslapen....   
even een dedjuu moment.... het gaat hard worden.   

*** update :  het is een zware maag ontsteking,  en normaal zou de  DA hem "in zijn toestand"  inderdaad  hebben laten  gaan.    Maar in overleg met mijn "madam" hebben ze dan toch besloten het nog even  te proberen met medicatie.       IMHO  (in my humble opinion)   is het maar "uitstel" en gaat hij nog meer afzien, maar ik  ga er niet tegen in want dan benik de boeman.   Al doet het mij pijn hem te zien  lijden.   Hij kan niet meer staan,  lopen, en kreunt de hele tijd... 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

modelbouwpatrick

sterkte ermee ,sommige zeggen t'is maar een een hond maar het is zoveel meer.Hebben onze na 18 jaar ook moeten afgeven was niet gemakkelijk

marctje

een goede vriend, je hond, verliezen is niet leuk. En deze dan nog moeten zien afzien maakt het nog erger. Veel sterkte van mijn vrouw en mij.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Gerolf

Een zware maagontsteking is in principe te genezen ... maar bij een hoogbejaarde hond ... moeilijke keuze om het wel/niet te proberen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw