Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

bellejt

als singel moet ik elke dag koken of op restaurant gaan of geen fret :) .Dus elke dag koken en gerechtjes verbeteren.Ontspanning naast het treingebeuren.

marctje

Koken die ik elke dag, mijn vrouw is terug aan het studeren. Koken brengt mij, net als de hobby tot een zekere vorm van rust. Ik bepaal ook wat we gaan eten, rekening houdend met de spijsverteringsproblemen van Ilse.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Havoc

Als ik eten wil wat ik lekker vind ga ik ergens waar ze dat serveren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

mijn madam en ik gaan 2 keer per week uit eten...  ik meestal de dinsdag en zij meestal donderdag .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Citaat van: dani op 29 december 2017, 10:52:28 AM
mijn madam en ik gaan 2 keer per week uit eten...  ik meestal de dinsdag en zij meestal donderdag .
;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

adrievans

Citaat van: dani op 29 december 2017, 10:52:28 AM
mijn madam en ik gaan 2 keer per week uit eten...  ik meestal de dinsdag en zij meestal donderdag .

Zo heb ik bijna elke dag sex,
Op maandag bijna , op dinsdag bijna , op woensdag etc etc etc
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

raf

Mijn vrouwke maakt elke dag lekker eten
Voor we getrouwd waren hebben wij afspraken gemaakt en daar proberen we ons beide aan te houden
Zo hebben we ook bijna nooit ruzie

Maar nu deze morgen met koppijn opgestaan en na twee dafalgannen nog niet er vanaf
straksjes nog eentje nemen maar we zitten met bezoek dus ik kan zo maar niet mijn bed in kruipen
als het nog erger moest worden dan is er geen andere keuze natuurlijk

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: adrievans op 29 december 2017, 16:24:36 PM
Citaat van: dani op 29 december 2017, 10:52:28 AM
mijn madam en ik gaan 2 keer per week uit eten...  ik meestal de dinsdag en zij meestal donderdag .

Zo heb ik bijna elke dag sex,
Op maandag bijna , op dinsdag bijna , op woensdag etc etc etc

Dus jij op dinsdag ergens anders en het vrouwtje op donderdag ergens anders... moet kunnen. 1968 is nochtans als even voorbij.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

Johan
Kan ook een religie kwestie zijn hé
De mannen eten in de eetkamer en de vrouwen in de keuken BV

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Raf, we zijn hier in het minder serieuze deel van het forum....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kautenbach

Ik hou ook van koken, mijn vrouw kan dat heeeeeeeel goed ;D ;D

Alberke

Niet iedereen heeft het voordeel om, zoals ik,  binnen tram-bereik van een paar hobby-winkels te wonen. Ik heb dan weer geen andere transportmogelijkheid dan het openbaar vervoer. Om aan bepaalde zaken te geraken is er voor  mij dan ook geen andere mogelijkheid dan de webwinkel. Handig, maar meestal duurder vanwege de transportkosten, en meestal zit er dan toch nog een uitstapje naar het postkantoor of postpunt in. Het bestellen via het web escaleert gigantisch, en in deze piekperiode kan geen enkele besteldienst het blijkbaar aan. Een 24h pakket deed er bij mij 48h over om 40 km af te leggen. Toen ik de uitbater van het krantenwinkeltje annex postpunt zag staan achter zijn toog, bedolven onder de dozen, kreeg ik oprecht medelijden. Op straat overal Bpost-auto's.
Wat ik nooit zal begrijpen is dat je, indien gezond van lijf en leden, dingen aankoopt die je net zo goed in de winkel kan gaan halen, kleren bijvoorbeeld. Dan denk ik, mens, kom van je luie kont en ga naar de Meir! Het excuus dat het via het web goedkoper is houdt ook geen steek, want de winkels passen hun prijzen aan als je er naar vraagt! Het verschil is dan dat je het zelf naar huis moet dragen, maar dat is juist het bevredigende gevoel dat je krijgt, het oeroud gevoel van de jager-verzamelaar die zijn buit binnen heeft!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

Citaat van: Alberke op 30 december 2017, 10:57:38 AM
Het verschil is dan dat je het zelf naar huis moet dragen, maar dat is juist het bevredigende gevoel dat je krijgt, het oeroud gevoel van de jager-verzamelaar die zijn buit binnen heeft!
Ik zie u al in een berevel over de Meir lopen :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Johnnytrein

#3058
"Ik zie u al in een berevel over de Meir lopen " en achter zich sleurt hij een vrouw met zich mee :) :-\
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

Johan goed dat je me daar op wijst maar het was een beetje sarcastisch bedoelt wat ik geschreven had


winkels te bereiken met open baar vervoer
wel dat is hier gestegen tot onmogelijk tot helemaal niet meer te doen
tot augustus volgend jaar gaat hier geen openbaar vervoer meer rijden
of het tegen dan terug gaat rijden is maar de vraag of de werken gedaan zijn

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.