Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

TSP: Nieuwigheden van de vereniging

Gestart door Bibke, 02 februari 2014, 18:31:18 PM

Bibke


Bibke


Bibke


Bibke


Bibke


Bibke


GDE

Ziet er weer goed uit. :D zullen er ook loc's bewegen tijdens de beurs van 9 mei of enkel statisch tentoon gesteld worden?

Bibke

Neen, het is een ruilbeurs. Alle machines worden buiten gezet maar blijven gekoppeld, Sorry.

GDE


janjozef

Wat ik altijd spijtig vind is dat de uitgaves van nederlandstalige schrijvers in de beide landstalen is maar de meeste uitgaves van franstalige schrijvers enkel in het frans,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

centauri167

Citaat van: janjozef op 05 mei 2015, 09:38:10 AM
Wat ik altijd spijtig vind is dat de uitgaves van nederlandstalige schrijvers in de beide landstalen is maar de meeste uitgaves van franstalige schrijvers enkel in het frans,

Jan

+1, je zou toch zeggen dat wij met meer zijn, tenzij er bij onze Waalse vrienden zoveel meer trein-liefhebbers zijn

rgp

Paul,

We zijn in België misschien met meer, maar ze worden ook buiten België gelezen, en dan draaien de cijfers zich om.

Een Vlaming mekkert als het boek niet in het Nederlands bestaat, maar als het bestaat dan koop hij het niet.

Daarenboven lees ik liever een originele Franstalige versie dan een belabberde vertaling in het Nederlands.

Roland

centauri167

Citaat van: rgp op 05 mei 2015, 12:40:08 PM
Paul,

We zijn in België misschien met meer, maar ze worden ook buiten België gelezen, en dan draaien de cijfers zich om.

Een Vlaming mekkert als het boek niet in het Nederlands bestaat, maar als het bestaat dan koop hij het niet.

Daarenboven lees ik liever een originele Franstalige versie dan een belabberde vertaling in het Nederlands.

Roland

Klopt Roland, je hebt Nederland ook nog, de markt is dus nog groter.

Doornroosje

Citaat van: rgp op 05 mei 2015, 12:40:08 PM
Paul,

We zijn in België misschien met meer, maar ze worden ook buiten België gelezen, en dan draaien de cijfers zich om.

Een Vlaming mekkert als het boek niet in het Nederlands bestaat, maar als het bestaat dan koop hij het niet.

Daarenboven lees ik liever een originele Franstalige versie dan een belabberde vertaling in het Nederlands.

Roland

Even rechtzetten: er zijn namelijk meer nederlands-sprekende personen op deze wereld dan franstaligen.

Rangeerduivel

Citaat van: Doornroosje op 05 mei 2015, 13:01:35 PM
Even rechtzetten: er zijn namelijk meer nederlands-sprekende personen op deze wereld dan franstaligen.

Zou ik mijn hand niet durven voor in het vuur steken...,
Onze zuiderburen zijn ook met veel,tel daar nog een hoop Canadezen bij en een paar her en der verspreiden over deze wereld en je komt aan een serieus aantal Franstaligen! ;D

;)