Open bakwagen 'Ludwigshafen' van de NMBS

Gestart door Val-Rikard, 30 januari 2014, 18:27:31 PM

Val-Rikard

 :o :o :o Miljaaaaaar, miljaaaaar !!! Ik heb net 3 sets gekocht van de gepatineerde NMBS Marklin kolentrein 64024 ( met dc wielen ) en nu zie ik dat REE Modèles een meeeeeeeeer dan prachtig model van type 1212 H op de markt brengt. Staat nu in MSM 133. Zo mooooooooooooooi !!!! De prijs is niet goedkoop, maar de wagon is de mooiste van dit type dat ik ooit zag. Ik zie de sleep al achter de stoomloc 26050 hangen! Kwijl, kwijl... Je kan de sleep zelf gerust leeg laten rijden want de binnen kant is perfect afgewerkt, tot de klinknagels toe. Ik denk dat ik er mij toch een aantal van aankopen, zucht ( slaaf van mijzelf ).

reeves

Gepatineerde kolentrein? 64024, heeft u hier meer info over vindt er nl niks van terug

Tom

Kautenbach

kun je ze al bestellen, wordt ook in de CFL uitvoering geleverd JES !!! zou et op Ontraxs te krijgen zijn?

Anarchy

Citaat van: reeves op 31 januari 2014, 16:34:23 PM
Gepatineerde kolentrein? 64024, heeft u hier meer info over vindt er nl niks van terug

Tom

Tom,

Het gaat waarschijnlijk om de set 46024 (en niet 64024).

reeves


GDE

Ik had gehoopt om de open bakwagen  ludwigshafen van de NMBS ( tijdperk 4 ref; WB-282) te kunen kopen op de beurs in Blankenberge maar daar had niemand deze te koop . Op de site van REE Modéles staat deze als beschikbaar . Al uitverkocht of toch nog niet leverbaar , weet iemand meer ?

Val-Rikard

Citaat van: geert desc op 22 april 2014, 19:23:44 PM
Ik had gehoopt om de open bakwagen  ludwigshafen van de NMBS ( tijdperk 4 ref; WB-282) te kunen kopen op de beurs in Blankenberge maar daar had niemand deze te koop . Op de site van REE Modéles staat deze als beschikbaar . Al uitverkocht of toch nog niet leverbaar , weet iemand meer ?

Ik dacht deze gezien te hebben bij Modeltrein Paradise. Op de site staan ze niet, eventueel eens bellen om zeker te zijn.  ;) :)
"Het spoor" heeft ze ook, daar zie je ze op de site.

GDE