Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 133

Gestart door thor, 23 januari 2014, 10:52:55 AM

Herwig

Atlas-trams,

Atlas werkt NETJES.
Als je die eerste PC-tram meteen betaalt, kàn maar moet je niet STOPpen.
Atlas telefoneert wel 's achteraf, vriendelijk en voorkomend, om je te vragen of je niet verder voertuigen (trams) zou willen bestellen.!
'k Bezit enkele/enige (o.a. fraaie Volvo's)  classic-cars 1/43ste van Atlas.  Als je hen telefoneert en  STOP  zegt, géén enkel probleem.
(  "STOP"  is een wettelijk ....stopwoord)

Herwig

@ Geert Snobby Crash,

Aub Atlas-foldertje grondig lezen.  Atlas is géén uitgever van een "maandblad"  .(citaat)..?
En je kan dus steeds      STOP       zeggen .....


tsjoektsjoek

wat gaat een maand toch snel, MSM 132 koud uitgelezen of nummer 133 heeft zich alweer aangediend. Voor elk wat wils, maar mijn
persoonlijke voorkeur gaat ditmaal toch uit naar het dieseldepot. Deze baan heb vaak bekeken op z'n persoonlijke website en nu als
reportage in MSM, mooie foto's.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

janjozef

Zat nog steeds niet bij de post

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

SuSke

Citaat van: janjozef op 03 februari 2014, 09:16:24 AM
Zat nog steeds niet bij de post

Jan
mijn exemplaar was er al op donderdag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janjozef

Eindelijk zit het mijne vandaag bij de post, bijna een week later

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

mark7758

Dat komt omdat je langzamer leest. Bij MSN houden ze daar rekening mee. Je geniet langer van het blad.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

philippe_007

Ah, ik dacht dat ze bij msm de teksten gewoon trager typen voor de trage lezers  ;).

gardevil

Dan is die van mij rap getypt want ik ben er al door ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

marc goovaerts

Eén ding ontbreek ik in het verder heel interessant artikel over het beschilderen van Preisertjes: Zoals overal waar je dit soort artikels vindt (ook in de 'figurines'-wereld) staat er dat je voor zachte overgangen moet zorgen tussen de kleuren en hun schaduwen en highlights. Maar ik moet de eerste concrete beschrijving nog tegenkomen hoe je dit in realiteit dan doet, zonder dat het gewoon een smeerboel wordt...

Doornroosje

Voila, het is gebeurd.
Abbonnement aangevraagd en betaald. Voor de eerste keer. Eens afwachten tot het eerste nummer in de bus verschijnt.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Doornroosje op 06 februari 2014, 09:55:55 AMEens afwachten tot het eerste nummer in de bus verschijnt.

Spannend hé ?  ;)
Groeten Peter ;)


Herwig

abo MSM:   komt reeds 133 nummers vlot toe...

doomslu

Citaat van: Doornroosje op 06 februari 2014, 09:55:55 AM
Voila, het is gebeurd.
Abbonnement aangevraagd en betaald. Voor de eerste keer. Eens afwachten tot het eerste nummer in de bus verschijnt.
We gaan er dit weekend aan beginnen. Beloofd!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *