Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Roco Neuheitenkatalog 2014 Duits en Engelstalig 124 pagina's

Gestart door ceuleer, 13 januari 2014, 20:34:01 PM


Binco

Ik wist niet dat Roco ook Amerikaanse modellen maakte!  ::)


evan

Ze hadden vroeger reeds stoomlocs naar US voorbeeld samen met "Life like proto 2000".  Life like heeft nu ook weer een nieuwe run sd40 locs.  Het zou weer ns verwant kunnen zijn.

::)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Mattias

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder


Rangeerduivel

Dat Roco goed is,zeer goed zelfs is reeds lang geweten
Eén puntje echter,bvb 229€ voor een hle 28(alphatrains)!
Bij Piko heb je er bijna 3 voor die prijs,waar zit hem in hemelsnaam het verschil,
kosten die paar details dan zoveel meer?

;)

BD1701

De roco, zal zeker ook een super traxx worden, met goeie aandrijving en uiteraard meer gedetailleerd dan de Piko's, dus ik zou zeggen laat maar komen roco. Ik zou uiteraard wel graag hebben dat ze er ook één of meerdere uitbrengen met een Belgisch nummer op de loc, zoals bv. 2810, 2816, ... en eventueel ook eentje van de reeks 29 ? Hopelijk zijn deze voorzien bij roco, misschien kan Luc hierover wat meer info te weten komen in Nürnberg, en ons goed nieuws bezorgen.
 

doomslu

Citaat van: BD1701 op 16 januari 2014, 22:57:14 PM
... Hopelijk zijn deze voorzien bij roco, misschien kan Luc hierover wat meer info te weten komen in Nürnberg, en ons goed nieuws bezorgen.
Ik zal daar zeker eens naar vragen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janieburton

Citaat van: BD1701 op 16 januari 2014, 22:57:14 PM
De roco, zal zeker ook een super traxx worden, met goeie aandrijving en uiteraard meer gedetailleerd dan de Piko's, .....

Met de aandrijving van de Piko's is niks mis mee, ik zou zelfs zeggen dat die uitstekend is.