Over het hoofd gezien

Gestart door 5910, 27 december 2013, 14:47:21 PM

5910

Hoi Allemaal

Ik heet luc ,ik volg al geruime tijd dit forum.
En heb dan na enkele jaren dan toch maar besloten een account aan te maken.
Maar kom nu tot de ontdekking dat je je ook voorstellen kan aan de andere leden.
( veel te druk bezig met alles te volgen ,zeker)
Ik heb al vanaf m'n 16 jaar treinen...en de normale levensloop van een treinliefhebber doorlopen....
Zoals de meeste van ons... Maar na vele jaren komt er terug zicht op een eigen kamertje.
Dus nog even geduld en ik kan weer actief deelnemen aan m'n hobby.
Daarom doe zo voort met z'n alle......en maak een schatkamer aan informatie.... http://forum.modelspoormagazine.be/Smileys/default/cool.gif

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ERVIN

Altijd leuk om iemand uit de Kempen te mogen begroeten hier.
Welkom Luc.  ;)

Gerolf

Welkom, Luc.
Vooruitzichten op een bepaalde ruimte? Dan kan je al plannen tekenen  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Catje

Welkom Luc,
Hier op dit mooie en gezellige forum. ;D

Willy

PeterVG

Fijn om een oude bekende hier te mogen begroeten.
Een fijne modelbouwer kunnen we hier altijd gebruiken.
Dus meer dan welkom Luc.

Dirkh

Welkom Luc,

eindelijk nog eens iemand uit de kempen en dan nog dicht bij Herentals. Straks kunnen we nog een eigen clubje oprichten.


philippe_007


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

5910

Mercie allemaal.

Gerolf

Kamertje van 3,94 m op 2,28 m, met in één hoek een deur en een raam.
Een schuine kant langs de langste zijde ,beginnend op 1,28 m hoogte.
Dus de klassieke klimspiraal past niet goed in deze oppervlakte,maar al klimmend de kamer rond moet nog wel lukken.
Al wel enkele ideetjes in gedachten,maar wanneer ik deze op papier staan heb,post ik deze wel in de topic Spoorplannen.

mvg

PeterVG

Klimmend de kamer rond. Dat klinkt goed. Ben benieuwd naar je plannetjes.

beertje