Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 132

Gestart door janjozef, 26 december 2013, 12:44:37 PM

doomslu

Ik begrijp het zelf niet, Peter.  :o  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Nog een week... behalve voor de abonnees...  ;)

Wie niet kan wachten kan hieronder al eens bladeren door een selectie van bladzijden...



Inkijkexemplaar KLIK
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

Vandaag ook in de brievenbus en een leuke verrassing: een foto van mijn minibaantje.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Johnnytrein

Hier was dezelfde verrassing in de bus te vinden gisteren.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janjozef

Citaat van: Tom op 26 december 2013, 18:45:16 PM
Kan in afwachting iemand mij al een scan bezorgen over de loctest van de 26.050 van Roco?
Ik ga dit weekend naar de winkel en had graag op voorhand al eens de loctest gelezen.

Groeten

Heel simpel : de beste ooit uitgekomen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Metpetergaathetbeter

volgens mij had Luc gewoon spijt   :o :( :-\ :-[ en is hij deze hier heel onopvallend komen thuisbezorgen,   :) en 't is ne mooie !

Groeten Peter ;)

PS jammer dat je niet aanbelde Luc had hier nog een fles Bernard Massard staan ! :P

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 december 2013, 12:16:41 PM
volgens mij had Luc gewoon spijt   :o :( :-\ :-[ en is hij deze hier heel onopvallend komen thuisbezorgen,   :) en 't is ne mooie !

Groeten Peter ;)

PS jammer dat je niet aanbelde Luc had hier nog een fles Bernard Massard staan ! :P
Je sliep nog.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Van 't verschieten geraakte Peter te laat uit zijn kerst-slaapmuts  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ward

Vandaag ook in de bus, me happy  ;D
een heel weekend leesplezier  :P
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

philippe_007

Hier ook in de bus gevonden, leuke verrassing...
Niets dan voorbeelden om abonnee te zijn

erik de noorman

Een van de betere nummers. Beetje vergelijkbaar met de eerste nummers.

Erik.

doomslu

Het doet deugd om positieve reacties te horen, maar het interesseert ons dus ook om te weten waarom jullie dat vinden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Ik heb het blad nog niet gezien. Maar ik kijk er wel naar uit.
Reden. Leesvoer.
Waarom MSN?  Hobby is treintjes. En men schrijft aardig. Al kijk ik ook al uit naar het volgende nummer. Als die uit komt heb ik net weer contact gehad met de schrijvers. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mark7758 op 28 december 2013, 10:02:10 AM
Als die uit komt heb ik net weer contact gehad met de schrijvers. 8)

ONGELOOFLIJK dat één mens zoveel ongeluk(tegenslag) kan hebben in zijn leven !  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: doomslu op 28 december 2013, 09:58:17 AM
Het doet deugd om positieve reacties te horen, maar het interesseert ons dus ook om te weten waarom jullie dat vinden.

Waar beginnen ?

- Goeie balans tussen schalen, periodes, modelbouw vs realiteit, baan vs techniek, niet volgestopt met reclame
- Duidelijke en interessante teksten (en goed gelayout)
- Uitleg over nuttige technieken, die je direct wil laten experimenteren
- Prachtige fotos (met een goeie verwijzing vanuit de teksten, iets wat in andere boekjes dikwijls over het hoofd gezien wordt)
- Artikels komen soms van mede-forumleden.  Leuk gevoel.

En ... zoals Mark zegt: net is telkens als een erg goeie vriend die alweer je huis binnenkomt, iets waar je uitkijkt  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }