Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Oriënt Express

Gestart door Koen, 26 december 2013, 09:25:12 AM

Koen

Heeft iemand toevallig de uitzending over de Oriënt Express met David Suchet digitaal opgenomen? Ik ben op zoek naar een kopie van deze uitzending.
Deze uitzending werd gisterenavond rond 22u30 op Een uitgezonden. Helaas heb ik deze uitzending voor een deel gemist en de videorecorder (ja, voorhistorisch hé  ;D) deed het niet meer.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

janieburton

Heb het ook gemist was vergeten recorder te programmeren.

Misschien heeft iemand hier op het forum met digitale tv de mogelijkheid om de uitzending terug op te vragen met "net gemist" en kan die dan de uitzending opnemen op een dvd recorder of zo.
 

bellejt

staat in 5 deeltjes op youtube.

Koen

Nooit te oud om te leren

Koen

@Johnny,

Het is niet de film dat ik bedoel. Het is een documentaire over de Oriënt express.
Deze staat helaas niet op youtube.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

janjozef

sorry, wij hadden hem opgenomen maar zijn ook blijven kijken, en na de docu hebben wij hem verwijdert.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Koen

Geen probleem Jan.
Enfin, het gedeelte dat ik gezien heb, was echt wel de moeite.
Desnoods kan ik nog een kopie aan de VRT opvragen.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

bellejt

de docu bestaat ook op DVD hoor.Zoek maar eens via google.Ik geloof dat ze bij Amazon verkrijgbaar is.Als de VRT ze je moet bezorgen ga je stukken meer betalen.Ik heb ooit die vraag eens gesteld en koste toen 2500 Bfr om een uitzending op drager (Tape of DVD) te krijgen.Dat zijn al snel 65 eurootjes.
Is ze niet bekijkbaar via uitzending gemist ?

argilla

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janieburton

Maar de vraag is of je dat via "netgemist" kan downloaden op je computer.

En dan is de vraag of je het kan branden op dvd.

Wist niet dat de VRT eeb "service" had waar je programma's kan verkrijgen op dvd; zijn dat enkel eigen VRT producties?

Als iemand digitale tv heeft die kan dat terug opvragen en die kan dat misschien op dvd zetten voor Koen.
 

bellejt

ik heb digitale tv van telenet maar je kan de box niet benaderen.Heb wel internet via BGC.Mss dat mensen met telenet internet het wel kunnen.
Bij de VRT kan je steeds vragen of je een bepaald programma van hun kan verkrijgen op aanvraag.Zal nu wel op DVD zijn.Ik heb hier nog ergens een tape liggen die ik gratis heb gekregen omdat ik in het programma een vraag stelde aan een betrokkene tegen dierenmishandeling.

Koen

@Argilla,

Het is effectief deze link: http://gemistgemist.nl/david-suchet-on-the-orient-express/
Wat ik er van gezien heb, was echt wel de moeite waard.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doenitz

ze zenden de documentaire deze avond opnieuw uit op één om 23:15.
 

Koen

Bedankt voor de info. Nu ga ik het proberen op te nemen.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

janieburton