Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

facebook

Gestart door TBCédric, 09 december 2013, 12:59:56 PM

TBCédric

Citaat van: doomslu op 28 augustus 2014, 21:19:31 PM
Ik kreeg vandaag ook een mailtje van de beheerder van de groep 'modelspoorhobby'. Eric is hier ook actief.
Ik stel voor dat we hem er ook bij betrekken, zodat de info zo goed mogelijk verspreid wordt?

Is prima voor mij! Hij poste zelf nog iets over de expo op de msm pagina!  :D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

bellejt

als ik daar plezier kan mee doen graag.Ik gebruik meestal wel een spellingcontrole achteraf want zoals Luc spreek ik ook 4 talen maar goed schrijven is natuurlijk wat anders.

eric

Zal er over nadenken, maar er kruipt wel wat tijd in en dat zullen de admins van hier beamen.
Andre Saenen voor het Frans?  ;)
Berichten op FB zijn ook makkelijk deelbaar, dus als Cedric iets plaatst op de MSM pagina kan het op simpele wijze doorgestuurd worden naar andere groepen of pagina's.
Waar men heel allert voor moet zijn is spam. Er zijn altijd personen die infiltreren en met geld aanbiedingen afkomen. Dan is het dat je die berichten asap eraf gooit, doorgeeft aan FB en de persoon voorgoed blokkeert. En ook dat ze de voorop gestelde regeltjes respecteren zoals hier bv.

bellejt

Bij die geldwolven stuur ik altijd een PM naar de beheerders van de groep.Kan er snel ingegrepen worden.Als er goede  afspraken zijn dan is het niet zo moeilijk alles in de hand te houden.En bij twijfel is er gewoon overleg nodig tussen mods.Desnoods via GSM¨ PS: in belgie bel ik toch gratis. :)

TBCédric

Intussen heeft de facebookpage zijn 100ste like behaald.  :o
Van het begin van deze week (77) zijn er 23 likes bijgekomen én we zitten op (volgens fb) op een mijlpaal(tje).

Ik hoop, nu (dankzij luc!) de pagina drietalig is, er ook Franstalige en Engelstalige de pagina vinden én liken.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Morgen zullen we wat expo-nieuws plaatsen!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DelticPower

Hoi allemaal, ben aan het zoeken naar de facebookpagina, maar niet gevonden. :(

Wie helpt?

Groeten Jan

TBCédric

Citaat van: DelticPower op 01 september 2014, 14:06:42 PM
Hoi allemaal, ben aan het zoeken naar de facebookpagina, maar niet gevonden. :(

Wie helpt?

Groeten Jan

Als je op facebook modelspoormagazine intikt, moet je het normaal vinden.

Hier is de link: https://www.facebook.com/pages/Modelspoormagazine-Train-Miniatur-Magazine-Modelrailroad-Magazine/646173425421493?fref=ts


Groeten Cédric  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

DelticPower

Hallo Cédric, bedankt voor de link. Nu kan ik hem tenminste ook vinden. :)  Bedankt voor alle werk dat je aan deze pagina doet.

Groeten Jan

Frans Bosmans

Er is precies geen beweging meer op die pagina.

TBCédric

Citaat van: Frans Bosmans op 15 november 2014, 15:29:43 PM
Er is precies geen beweging meer op die pagina.

Ik wacht op een mailtje van luc met eventuele tekst.  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

TBCédric

Intussen zit de pagina op 216 likes. In facebook termen is dat weinig (sommige hebben 100.000 of zelfs een miljoen soms) maar ik vind voor een pagina met een specifieke interesse al veel. Er komen elke week wel gemiddeld 2-5 likes bij.

@ Luc, je bent de pagina precies vergeten. Lang geleden dat ik nog een mailtje kreeg met facebook-voer. Die mensen wachten ook op nieuwe nieuwtjes e.d. ;)   8)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Citaat van: LS Models op 17 januari 2015, 21:32:02 PM
Intussen zit de pagina op 216 likes. In facebook termen is dat weinig (sommige hebben 100.000 of zelfs een miljoen soms) maar ik vind voor een pagina met een specifieke interesse al veel. Er komen elke week wel gemiddeld 2-5 likes bij.

@ Luc, je bent de pagina precies vergeten. Lang geleden dat ik nog een mailtje kreeg met facebook-voer. Die mensen wachten ook op nieuwe nieuwtjes e.d. ;)   8)
Je hebt gelijk Cedric.
Ik zal eens diep nadenken.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Mannen overbelast de Luc niet aub hij moet ook nog het volgende MSM nummer klaar krijgen he. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

OlivierV

Citaat van: Johnnytrein op 18 januari 2015, 09:47:30 AM
Mannen overbelast de Luc niet aub hij moet ook nog het volgende MSM nummer klaar krijgen he. :)
En nog meer info verschaffen over de volgende MSM actie. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan