Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Modelbaan Moustiers (Schaal N)

Gestart door Dirkh, 29 november 2013, 22:32:48 PM

railrunner

Oef!!!!!  Zo herkenbaar, ik dacht dat ik een vreemde eend in de bijt was, niet dus.

We bouwen allemaal wel eens met vallen en opstaan en beginnen daarna terug aan iets nieuws, beter, lerende uit fouten.

Gelukkig ben je wel bezig met andere projecten om te volgen, dus... de ervaring (moet je niet afbreken) neem je mee naar volgend project, dat is al iets.  Onderdeen recupereren... Ik bouw mijn sporen op zilverpapier en lijm enkel de zijkanten vast (ruim naast spoor).  Dan is het enkel de zijkanten afsnijden, en kan je sporen/wissels gemakkelijk recupereren en hoef je zelfs niet opnieuw te ballasten!  Bij heraanleg kleef ik nieuw zilverpapier zodanig dat ik ze opnieuw kan gebruiken...

Succes met de nieuwe projecten!

Koen

Tja, een spijtige zaak. Ik volgde dit draadje met veel plezier maar ik begrijp je beslissing. Intussen volg ik de andere draadjes, wat ook leuke projectjes zijn.
In ieder geval veel plezier met je nieuwe projecten! En vergeet zeker niet om vele foto's te plaatsen  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

just4fun

Citaat van: philippe_007 op 18 september 2017, 15:48:08 PM
hebben ze daar treinen ?
Neen, maar er zijn er wel die rondlopen en tsjoeke-tsjoeke-tuut-tuut zeggen  ;) .

't Is trouwens niet omdat een baan wordt afgebroken, dat dit een achteruitgang is.
Op naar het volgende, zou ik zeggen (en de plannen en reeds uitvoering zijn er al).
Paul