Budget line 2

Gestart door doomslu, 21 november 2013, 14:07:39 PM

Kees-Jan

Leuk.

Een moderne ketelwagen in spoor 1.

Eindelijk iets om mee te kunnen rangeren met mijn nieuwe lokje.

Sicco

#181
Citeer
Hopelijk is er dan ook een HLD 205 op het menu. Mijn Marklin 205 heeft dringend een revisie nodig. :-)
Steven

Even voor de duidelijkheid (want de nummers corresponderen niet met de foto's). Aangekondigd voor 2015:

- 205.002 groen tijdperk III
- 5504 groen tijdperk IVa (enkele frontlichten)
- 5507 groen tijdperk IVa (dubbele frontlichten)
- 5505 blauw tijdperk IVb-V (met nummer rechts van cabinedeur)
- 5508 geel tijdperk IVb-V

PeterVG

Bedankt voor de aanvulling Sicco.
Eindelijk een vloot 55'ers voor de tijdperk IV rijder.
Alleen jammer dat Bmodels in het verleden niet mondjesmaat deze modellen op de markt heeft gebracht.
Jammergenoeg moet ik nu passen voor deze leuke modellen wegens te weinig budget voorhanden.
Tja, het is ook nooit goed zeker.

ACFI

Citaat van: Sicco op 28 januari 2015, 12:29:48 PM

Even voor de duidelijkheid (want de nummers corresponderen niet met de foto's). Aangekondigd voor 2015:

- 205.002 groen tijdperk III
...

Hehe, eindelijk.

Dan kan ik vanaf nu beginnen zeuren over een 210 budget line 1 :-)

Dankjewel Sicco en VBV

Steven

OlivierV

Ze komen ook met een 205, dat is mooi, al vrees ik een beetje dat de tpIII rijders er nogal hard op zullen springen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sicco

Erop springen is voor geen enkel model goed, maar bedoel je dat het snel uitverkocht zal zijn? Bij Van Biervliet werkt het altijd zo dat er altijd weer nieuwe oplages komen als de vraag er naar is.

@ACFI: de 210 is geen Budgetline model, maar een LSM productie. Budgetline 1 is de reeks 62 (212)

ACFI

 :-[ :-[Met blozende kaken ... dat moest dus 212 zijn.  :-[ :-[

ACFI die nu efkes in een donker hoekje gaat zitten.

ems

Budget line 2; dat zijn toch de AFB/Nohab-loc's?
Groet, Edwin

Sicco


ems

Waarom gaat het er hier dan niet over?  :o
Groet, Edwin

theedooz

Volgens mij moet een moderator even wat verplaatsen naar het topic B-models reeks 55

De aangekondigde 5508 lijkt met wel wat. Dan hoop ik dat er in de toekomst nog eens een blauwe 5523 of 5542 verschijnt, want de al uitgebrachte 5515, 5510, 5529 en nu de 5505 spreken me niet aan.
 

OlivierV

5523 zal het hem niet worden, want dat was het speciale model van MSM 2 jaar geleden (gele kleurstelling met blauwe band, want de loc is geschikt voor elektrische treinverwarming of hoe moet ik het gaan zeggen).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Klopt Olivier, dit nummer komt nooit meer op de markt  ;)

Sicco

Klinkt als een uitdaging  ;D

Maar zullen we, zoals ems zeer terecht opmerkte, het hier verder hebben over budget line 2 (de 59-ers) en het over de 55-ers hebben in het daartoe bedoelde topic (zie de link van theedooz)?

Brossel

Citaat van: Sicco op 29 januari 2015, 10:27:35 AM
Klinkt als een uitdaging  ;D

Maar zullen we, zoals ems zeer terecht opmerkte, het hier verder hebben over budget line 2 (de 59-ers) en het over de 55-ers hebben in het daartoe bedoelde topic (zie de link van theedooz)?

Laten we het dan helemaal goed doen; budget line 2 zijn de bolle neuzen  ;)
(1 = reeks 62, 3 = reeks 59)
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!