Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Oei, Ik ben iets vergeten

Gestart door TBCédric, 19 november 2013, 19:57:40 PM

TBCédric

Ik draai hier op het forum al een jaartje of 2-3 mee op dit forum. Ik ben hier heel content met de info, feedback, tips en commentaren die ik krijg (ook al was ik soms wat eigenwijs). Wel tijd dat ik mij eens voorstel
Ik ben Cédric, ondertussen al 15 jaar en één van de jongste van het forum.
Ik woon in Sint-Pauwels én ik denk dat er weinig of geen modelspoorders in de omgeving wonen.
Ik zit sinds augustus ofzo in msc het spoor. Momenteel heb ik daar nog niet veel kunnen helpen (wegens de verhuis) maar wel hartelijk ontvangen. Ik heb een 'leerbaantje' thuis die al een paar keer veranderderd en een beetje uitgebreid is.
Naar beursen ben ik nog niet gegaan omdat ik nog niet mag. Misschien naar de mobexpo in maart-april (als ik niet in de examens zit).
Ik rij tp. VI 2-rail en Belgisch.

Als er nog vragen zeijn , shoot them.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Gerolf

Citaat van: LS Models op 19 november 2013, 19:57:40 PMNaar beursen ben ik nog niet gegaan omdat ik nog niet mag.

Niet met de bankkaart van je ouders, dat snap ik. Maar gewoon op bezoek moet toch kunnen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TBCédric

Dat ook zelf niet  :-[ . Nu ik in de club zit kan dat eventueel een beetje veranderen.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.