Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM-kaart van forumleden

Gestart door knibbelknabbel, 14 november 2013, 09:33:52 AM

Catje

Citaat van: doomslu op 24 november 2013, 20:53:45 PM
Citaat van: mark7758 op 24 november 2013, 20:49:38 PM
Ik beloof je Luc, Zodra ik weer in Luxemburg ben. Kom ik je opzoeken. Dan ben je niet meer Eenzaam.
Dat is lief, maar geef toe, ik sta daar wel heel eenzaam op dat kaartje hé.  :D

Luc, U heeft een voordeel,
U heeft geen gebrek aan ruimte. ;D

Nighttrain

Mvg,

Steven De Baets
aka The Nighttrain

conducteur

wie vult de kaart aan met gegevens van tmm forumleden die willen meewerken?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

#48
Citaat van: conducteur op 29 november 2013, 13:06:13 PM
wie vult de kaart aan met gegevens van tmm forumleden die willen meewerken?
Dat is in principe wel iets waar we over gekeken hebben.

'k Stel voor dat daar ook een draadje geopend wordt en dat men mij daar pm't, 'k heb daar ook een accountje (en ik kan de kaart ook bewerken).
Zal daar straks aan beginnen, eerst mijn deadline voor project van webdesign en usability halen met mijn ziek lijf.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Kautenbach

ik heb joeri net eem PM gestuurd om de Noordelijke regionen op de kaart te krijgen ;)

knibbelknabbel

Ik heb weer een paar mensen in de wachtrij staan inderdaad 8), evenals wat modelspoorwinkels. Als ik wat tijd heb dit weekend zet ik ze erop... (werken van't weekend, daarmee ???)

knibbelknabbel

Ik denk dat ik mijn voorraad er allemaal heb opgezet  ;)

Johnnytrein

Volgens mij staat ikke er nog niet bij.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

Hallo Joeri,
Ik ge je toch even weer wat werk geven hoor, de MTD is verhuisd :-)
Nieuw adres:

Omer van Ommerplein 35 in Edegem.

Wil je de goedheid hebben dit op het kaartje aan te passen?
Bedankt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Johnnytrein

Amai zeg zijn jullie nu weeral verhuisd, hebben jullie aandelen bij een verhuis firma of zo? :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Dreha

Heb ook een PM gestuurd met mijn gegevens.
Heb gezien dal 'POL' blijkbaar maar op een 100-tal meters van mij woont.

Zeer tof initiatief.

SuSke

Citaat van: Johnnytrein op 25 februari 2014, 07:51:48 AM
Amai zeg zijn jullie nu weeral verhuisd, hebben jullie aandelen bij een verhuis firma of zo? :)
Als de huisbazen ons na het einde van het contract geen nieuw willen geven, moeten we wel  :(
Gelukkig hebben we elke keer op vrij korte termijn een oplossing gevonden en deze is er toch een van lange adem.
we hopen dat de volgende verhuis er een zal zijn naar een "defintief" pand binnen het gemeentelijk patrimonium  :)

En we blijven verhuizen, elk jaar opnieuw van de zaal naar de tentoonstellingsruimte  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mivc057

Joeri. De locatie van onze nieuwe modelspoorclub is zodanig dicht (+-200m ) van de achtergelaten locatie (Tragel) dat de gebruikte kaartsymbolen (rode bliksems) elkaar zouden overlappen.
Desondanks mag je de naam en adres in de lijst opnemen:
Aalst Modelspoor , Pierre Corneliskaai 35 te 9300 Aalst ,  http://aalstmodelspoor.com/ .Groetjes  ;)

knibbelknabbel

Weer een aantal leden toegevoegd...

PeterC

Net Joeri een berichtje gestuurd want ik had net gezien dat er in mijn regio nog niemand op staat.  Kurt (2012)!!!
Groetjes, Peter