MSM-kaart van forumleden

Gestart door knibbelknabbel, 14 november 2013, 09:33:52 AM

knibbelknabbel

Om mede-modelspoorders te vinden in je buurt, leek het geen slecht idee om een kaart te maken waar de locaties opstaan van de forumleden hier. Zo kan je in een oogopslag zien wie er in je buurt woont. Er staat een link met je profiel op het forum op, waardoor je eventueel in contact kan komen met de persoon in kwestie.

Als jij ook op die kaart vermeld wil worden, dan kan je mij of OlivierV een PM of mail bezorgen met je straatnaam en gemaante (stad). Huisnummer is niet nodig, op die manier houden we toch nog wat privacy  ;). Ik (of OlivierV) voegen je dan toe op de kaart.

Wat je dan op je profiel zet is jouw zaak. De kaart is enkel bedoeld om mede-modelspoorders dichter bij elkaar te brengen...

Hier de link naar de kaart: https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zQPfUOaGOldg.kv8qfEM6Xh6g

Gerolf

#1
Tof initiatief !

Misschien is het voor jullie handiger als er een standaardlijstje ingevuld kan worden,
dat kan men dan kopiëren, plakken en invullen in de PM. Zoiets als:

Forumnaam:
Naam:
Voornaam:
Geboortejaar:
Gemeente, postnummer:
Straat:
Schaal en spoorsysteem, tijdperk:
Modelspoor-kwaliteiten:

Ik heb het alvast gebruikt in een PM  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

knibbelknabbel

#2
Gerolf en mnieuwlaet toegevoegd!

Lijstje is wat lang. Liever dit:

Forumnaam:
Straatnaam:
Gemeente:

Dat maakt het "copy-pasten" wat gemakkelijker  ;)

PS: Merci Gerolf om het "sticky" te maken ;)

philippe_007

Tof initiatief, en blijkbaar zijn we bijna buren ;-)
Ik heb een PM gestuurd (wel het lijstje van Gerolf nog gebruikt)

mivc057


knibbelknabbel

Geen probleem, het staat erop!

Is er interesse om de verschillende modelspoorwinkels er ook op te zetten met een ander icoontje? Zo kan je zien welke winkels er in je buurt zijn...

Gerolf

#6
Citaat van: knibbelknabbel op 14 november 2013, 10:10:37 AM
PS: Merci Gerolf om het "sticky" te maken ;)

Euh ... heb ik niet gedaan. Luc of Erwin, dus  ;)

Lijstje wat te lang? Misschien wel, al vind ik de bijkomende informatie nuttig.
Maar misschien wat teveel werk voor jou - dat kan ik niet inschatten

Edit: net gezien dat je op de map linkt naar het forumprofiel. Het kan dus eenvoudiger  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stieven76

CiteerIs er interesse om de verschillende modelspoorwinkels er ook op te zetten met een ander icoontje? Zo kan je zien welke winkels er in je buurt zijn...


Zeker doen!  :D


edit: ik zie dat ze er reeds opstaan. Ook in Aalst is er een modelbouw winkel, al is het aanbod eerder beperkt.
http://www.modelbouwaalst.be/

knibbelknabbel

Citaat van: Stieven76 op 14 november 2013, 11:07:32 AM
CiteerIs er interesse om de verschillende modelspoorwinkels er ook op te zetten met een ander icoontje? Zo kan je zien welke winkels er in je buurt zijn...


Zeker doen!  :D


edit: ik zie dat ze er reeds opstaan. Ook in Aalst is er een modelbouw winkel, al is het aanbod eerder beperkt.
http://www.modelbouwaalst.be/

Is er ergens een lijst met alle winkels?

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

misschien moet die kaart eventueel onder een eigen draadje ergens ingepast worden, zou het eventueeel niet mogelijk zijn (maar een idee) als je iemand aankllikt dat je een link van /naar profiel ?

Groeten Peter ;)

dani

PB is verstuurd.

Straatnaam zou ik persoonlijk niet echt er bij halen, ik denk dat voor dit doel hier, de gemeente/dorp/stad al voldoende is, nee ?

Wat ook al zou kunnen helpen is als iedereen in zijn profiel gewoon de woonplaats vermeldt ...  Bij mij staat daar  "Belgium - Aalst", niet   "België", of  "in the universe", of  "bij mijn moeder " of "ergens in  Europa".

De link naar de kaart toont mij nu nog trouwens een wit scherm.

Just my 2 cents
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Stel dat je in een heel klein straatje woont, is de kans op "ongewenst bezoek" niet denkbeeldig
Maar dan kan je nog altijd een aanpalende lange straat opgeven  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.