Wat schaft de pot?

Gestart door OlivierV, 11 november 2013, 12:35:30 PM

OlivierV

Om al die uitweidingen over eten in wat maakte je dag een beetje de baas te kunnen open ik hier het meest delicieuze topic van het forum, nl.:

"Wat schaft de pot".

Hier kunnen jullie al je culinaire en minder culinaire hoogstandjes kwijt, al dan niet vergezeld van een foto.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

chef garde

Pffffff ...  en binnenkort "Hoe was uw nachtrust ..."

patatje70

man man man.......wat gaan we hier nog allemaal meemaken......en dan zijn ze verwonderd dat de mensen niet meer op het forum komen... :o :o

Rangeerduivel

Citaat van: chef garde op 11 november 2013, 13:15:00 PM
Pffffff ...  en binnenkort "Hoe was uw nachtrust ..."

En kort daarop "wat heb je vannacht allemaal met je vrouw/vriendin uitgespookt"
Liefst details natuurlijk!

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 11 november 2013, 13:24:49 PM
Wat heb je met je vriendin uitgespookt ?

vooral veel van gedroomd denk ik  ;D
Groeten Peter ;)

Martin Welberg

Is dat we weten dat het van een idioot op een skateboard komt  ;) ;D

argilla

misschien nog een groenten-en bloementuin topic openen ? wij zijn toch bezig  ???
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

OlivierV

Aanmaak van het topic was bedoeld om te wijzen hoe snel men ergens afwijkt in gelijk welke draad, op zich kan dat geen kwaad, maar op een gegeven moment zie je de bomen niet meer door het bos.

Groenten -en fruittopics op een (model)treinforum, het zou de toppen der gekheid scheren, tenzij het om natuurlijke producten op schaal gaat, let wel, elke schaal naast 1/1.

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Patatten,bloemkool en koteletten,(veel te veel)

en daardoor morgen op mijn kin kloppen!!!

;)

Kautenbach

delicieus.. dan zou ik er nog een extra topic bij openen, die wel behoorlijk uit de hand kan lopen,

Wat hebben we gedronken vandaag.......

(zal wel eindigen in, wat heb ik gisteren weer veel gezopen... of whisky/chouffe ect ect)

nog een idee... het interieur van de faforiete kroeg  ;D ;D (in model daarna na te bouwen hahaha)

maaruh, vandaag waren het bietjes, wel lekker maar weer een overhemd naar de knoppen :-[

Rangeerduivel

Bieten(tjes) dat eten hier bij ons de koeien Wim!  :D :D :D

;)

Kautenbach

we eten ze hier met en zonder koeienvlees eromheen ;D

OlivierV

Citaat van: Kautenbach op 13 november 2013, 19:37:12 PM
delicieus.. dan zou ik er nog een extra topic bij openen, die wel behoorlijk uit de hand kan lopen,

Wat hebben we gedronken vandaag.......

(zal wel eindigen in, wat heb ik gisteren weer veel gezopen... of whisky/chouffe ect ect)

nog een idee... het interieur van de faforiete kroeg  ;D ;D (in model daarna na te bouwen hahaha)

maaruh, vandaag waren het bietjes, wel lekker maar weer een overhemd naar de knoppen :-[

Een of ander lid van de modelspoorclub Amsac is hier heel bedreven in, om geen namen te noemen leen ik een van de foto's van zijn bouwwerk.




Groeten,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan