Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Van Biervliet AM86 (Duikbril)

Gestart door Jurgen, 25 oktober 2013, 10:48:08 AM

ward

Info op de website van VBV:

De AM-86 Duikbril is aangekomen. De mensen die een model gereserveerd hebben van het treinstel 903 of 943 kunnen hun model komen ophalen. Indien u nog binnenverlichting wenst, graag dan doorgeven dit kunnen we nog aanpassen voor de inbouw. Verlichting is met mini LED'jes en geven een prachtig resultaat.
De DUIKBRIL ref VB-4001 en VB-4002 zijn nu allemaal beschikbaar voor de mensen die een treinstel gereserveerd hebben ! zowel in DC als AC, digitaal en Sound, en versies met binnenverlichting : alle versies beschikbaar ! Voor de mensen die geen model gereserveerd hebben : in onze herfst brochure kondigen wij een nieuw nummer aan (de 945) en deze kan u reserveren. Levering voorzien tegen febr 2015 zie onze folder hieronder om te downloaden met alle info..

Mvg  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

loebaske

Wie heeft reeds dit model in huis??
Is maar om eens een andere klok te horen, in MSM staat een duidelijke reportage, realiteit testen zijn soms anders, kijk maar naar de wiel problemen van andere VB modellen....

Peter

Toch een spijtige zaak dat er een model op dat al op voor dat het op de markt komt reeds uitverkocht is.Alhoewel ik begrip kan opbrengen op de uitleg van Kristof, vind ik het toch een spijtige zaak.
Ik vermoed dat men met dit systeem (niet enkel bij VBV) potentiele modelspoorders wegjaagt naar merken waar modellen wel te koop zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Er komen nog treinstellen, met andere nummers. Dus geen paniek!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

CiteerEr komen nog treinstellen, met andere nummers. Dus geen paniek! 

Ja dat weet ik wel Luc, maar wat leg je nu onder de kerstboom? Een foto van het model? ;)

Een doorsnee klant die het model van zijn keuze niet vind koopt in de winkel een ander model. Dit geld niet enkel bij modelspoor artikelen, maar ook bij andere.
Met vriendelijke groeten
Peter

ward

Nog geen mail gehad, staat pas sinds zaterdagmiddag online, dus ik denk dat de meeste ze pas woensdag zullen hebben..
Als tegemoetkoming komt er toch redelijk snel (paar maand) later een andere nummervariant dus zo erg vind ik het niet..
En op termijn de new look versie en...

Grtz  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

doomslu

Aan die kerstboom had ik nog niet gedacht, Peter.
Je hebt gelijk...

Ward, ik kreeg mijn mail wel al.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

755philippe

Hallo,

Tegenwoordig is het zo dat de handelaars niet graag met overstocks willen blijven zitten. Ze willen een model laten maken maar willen ook dat alles wordt verkocht. De produktiekost van zo'n model is zeer hoog en daarom willen ze niet dat er nog vb 50 of meer stellen in de winkel blijven liggen en die pas na maanden of jaren worden verkocht. Ze geven aan de klant ook voldoende tijd om VOORAF in te schrijven wat een voordeel is voor de handelaar + de klant krijgt bij vooraf inschrijven een mooie korting (toch bij VBV). De handelaar heeft dan ook een gedacht van hoeveel in produktie moeten gaan en minder risico voor de handelaar in deze moeilijke tijden. Een gelijkaardige situatie heeft ook msm toegepast bij hun set van het type 62 + 3 wagons. Ze willen ook uit hun kosten geraken en niet met onverkochte sets blijven zitten.

Mvg

755philippe

Peter

Op de beurs in Leuven werd er volgens mij alleen reklame gemaakt voor het Desiro treinstel en werd er met geen woord gerept over in te schrijven voor de Duikbril, net zo min als voor de reeks 91.

CiteerZe willen een model laten maken maar willen ook dat alles wordt verkocht

Waarom maken ze dat al tegen februari al een nieuwe reeks.

Als je een model op de markt brengt tegen de feestdagen mag je er mee rekenen dat er meer van verkocht zullen worden.

Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Inschrijven voor de Duikbril was ergens in 2013 als ik me niet vergis. Of was het 2012?

Het betreft hier (nog) een productie in samenwerking met LS-Models. Vandaar de lange wachttijd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter


loebaske

Klopt Luc, denk zelf in 2012 als het feest was ter gelegenheid van één of ander stations gebouw, ben nu wel iemand die niet meteen op de kar spring, wil eerst zien wat ik heb voor men (bijna weinig)  geld heb en nu natuurlijk wel wat spijt....geen probleem heb ingetekend voor de tweede ronde...

dieselfreak

Zelf heb ik geen interesse in de duikbril en nog minder in de Desiro maar ik heb wel heimwee naar de tijd dat je niet op voorhand moest reserveren voor een model en dat je zelfs jaren nadien nog je aankoop kon doen. Maar ja, de gouden tijden van welstand en overvloed zijn voorbij zoals we allemaal weten, dus ik heb ook wel begrip voor het standpunt van de handelaars.
MC

bollen neus

Citaat van: dieselfreak op 23 november 2014, 11:20:41 AM
Zelf heb ik geen interesse in de duikbril en nog minder in de Desiro maar ik heb wel heimwee naar de tijd dat je niet op voorhand moest reserveren voor een model en dat je zelfs jaren nadien nog je aankoop kon doen. Maar ja, de gouden tijden van welstand en overvloed zijn voorbij zoals we allemaal weten, dus ik heb ook wel begrip voor het standpunt van de handelaars.

Zal ook deels zijn den moderne tijd hé MC.(en das zekerst nie beter maar tis crisis voor iets hé)
Den Eric.

dieselfreak

Idd, 50 jaar geleden was alles beter, maar die tijd komt nooit meer terug. Ik zou willen dat Sinterklaas mij een teletijdmachine zou geven om mij terug te katapulteren naar 1965, een mens mag al eens dromen nietwaar?
MC