Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Van Biervliet AM86 (Duikbril)

Gestart door Jurgen, 25 oktober 2013, 10:48:08 AM

ceuleer

Citaat van: loebaske op 28 november 2014, 18:42:18 PM
Mooi filmke Ward nu nog verwering aanbrengen en is een pracht model  ;)

Allé, hij moet er weer direct versleten uitzien.... ;D

NielsVV

Citaat van: B_Modelbouw op 28 november 2014, 18:23:50 PM
Da's toch geen probleem... Je besteld je model, en in de omschrijving van je betaling geef je extra aan om welk type en met welke opties. Nog handiger is om eveneens een mailing te sturen naar VB, met de vermelding van je bestelling met opties etc. en de verwijzing naar je betaling. Ze reageren correct terug en bovenop je betaalbewijs heb je ook bevestiging

Ik heb enkel een mail gestuurd naar Van Biervliet. Heb nog niets betaald, ik wacht eerst op een antwoord van hun. Staat ook op hun website dat je nog geen voorschot dient te betalen.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

ward

Ik heb nog nooit een voorschot betaald voor een bestelling, ook voor de MR86 niet.
Enkel mail gestuurd welke variant (VBV n°), dan de versie vermeld in de brochure en als extra Bv. AC sound.
Enkel voor de MR08 een voorschot betaald, maar da was dan voor de korting en omdat die zeker niet mag ontbreken   ???
Ik zal proberen vanavond nog filmpjes te maken van de verschillende stationsaankondigingen.

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

B_Modelbouw

Voor de nieuw aangekondigde duikbril (AM86 945), vragen ze inderdaad geen voorschot... Uiteindelijk is de prijs nu wel bekend.

Bij voorintekening van de Duikbrillen die nu worden uitgeleverd (voorintekening in 2011), doe je wel een financieel voordeel, net zoals nu met de Disaro treinstellen. 't Is inderdaad de keuze aan de koper of die er gebruik van maakt.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


rixke rail

De 943 is nu ook te Zevenem gearriveerd.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janieburton

 

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bollen neus



B_Modelbouw

Ja wat wil je dat al die Siemens producten op elkaar gelijken in naamgeving.  Mijn Excuses  :-[

Wat de omroepgeluiden betreft ... De twee Nederlandstalige omroepen zijn vanuit Berchem
eentje vanop spoor 6 richting Lokeren en eentje vanop spoor 7 richting Roosendaal.
De Franstalige zijn een vertraging en een op spoor 9 richting Blankenberge

Nu snel de laatste versie van de ESU-lokprogrammer binnen pakken en wat herschikkingen doen,
ja, enkel de belangrijkste geluiden op de eerste posities zetten uniform met de andere treinen en
hem een uniek lokadresje geven ...  Inrijden en klaar voor de dienst.   
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


janieburton

 

Rangeerduivel

Citaat van: janieburton op 30 november 2014, 12:32:20 PM
Citaat van: Michael op 30 november 2014, 04:08:25 AM
Citaat van: janieburton op 30 november 2014, 01:28:43 AM
Citaat van: B_Modelbouw op 28 november 2014, 22:35:43 PM
net zoals nu met de Disaro treinstellen. .

Welk merk brengt die uit?

Halverwege de blz.

http://www.vanbiervliet.com/index.htm

Dacht dat dat door Piko ging gebeuren? Of is het een samenwerking VB en Piko?

Piko heeft hier niets mee te maken,
zoals eerder vermeld in andere draadjes was er bij Piko geen intresse omdat de afzet niet groot genoeg zou zijn voor een Belgisch model
Men schatte nooit de 14000stuks te halen die nodig waren om Piko over de brug te krijgen.

;)

SuSke

Nu nog een paar "re-runs" met wat andere nummers, of een stel zonder nummers maar met decals of afwrijfletters voorzien om een aantal gekoppelde stellen te laten bollen ...  ;) ::) :P dromen mag toch  :D 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Zijn er dan 14000 modeltreinliefhebbers in België? Lijkt me veel.

Ik zal mijn stel ergens in de loop van de maand gaan halen. Ik heb toch geen baan (meer), dus geen haast.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: Jurgen op 30 november 2014, 13:54:04 PM
Zijn er dan 14000 modeltreinliefhebbers in België? Lijkt me veel.

Dat denk ik ook niet Jurgen,
en bij Piko denken ze dat blijkbaar ook niet,daaromdat ze het voorop gestelde quotum niet denken te halen
maw;het sop is de kool niet waard volgens hen!
Anders is het gesteld met andere modellen,waarvan ze weten/hopen ze wereldwijd te kunnen verkopen.

;)