Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Mededeling van de admins

Gestart door doomslu, 23 oktober 2013, 22:50:17 PM

Metpetergaathetbeter

Ik denk als jezelf verteld hier weg te blijven, men zal je mijn inziens niet verwijderen, 't is jouw beslissing !

Groeten Peter ;)

PS De admins zijn hier vrij tot heel tolerant, hier zijn een aantal mensen (waaronder ik) die ervaren hebben op een ander forum dat je voor veel minder(en zelfs als je 100% gelijk hebt)  tijdig of zelfs permanent verbannen kunt worden ! Hier kun je kritiek ventileren daar kon zelfs dat niet !  En voor iedereen goed doen dat gaat ook niet !

Jurgen

En toch even de mededeling dat als je account gesloten wordt, dat je berichten dan wel blijven staan. Alleen staat er dan bij de naam van de schrijver "n/a".

Waarmee ik niet bedoel dat je al je berichten moet gaan verwijderen hé Hugo. Je moet gewoon blijven! Waarom zou je vertrekken? Omwille van een verkeerd draadje? Zo ken ik je niet.

Misschien moeten we gewoon eens de poll starten: Moet het Babbelhoek-draadje blijven of niet? Als de meerderheid zegt van wel, dan hebben de admins niet veel meer te zeggen.
En ik wil hiermee niet tegen de admins ingaan want ik zou ervoor kiezen om dat babbelgedoe te laten verdwijnen, maar als de meerderheid anders beslist leg ik me daar gewoon bij neer. Dit lijkt me de meest democratische oplossing, want dat is toch wat sommigen willen. Of niet misschien?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

erik de noorman

Dit wordt mij waarschijnlijk niet in dank afgenomen maar toch.
Het is niet mijn gewoonte om op zulke toestanden te reageren. Maar sommigen maken er hier toch een zooitje van.
Democratie is voor mij nog steeds iets waar de meerderheid schikt en beslist en een luisterend oor (in beperkte mate rekening houd)heeft naar de stem van de minderheid.
Recht van vrije meningsuiting? Ik denk dat iedereen hier wel zijn zegje kan doen wat niet wil zeggen dat je je grote gelijk door een ander zijn strot moet rammen (sommige noemen dat tegen de stroom inroeien).
Er zijn nu eenmaal mensen die zich nooit aangesproken voelen en degene die zich  aangesproken voelen zouden er eens moeten bij stil staan waarom ze zich aangesproken voelen.
Wat de babbelhoek betreft dat moet kunnen zolang het geen chat ding word. Ik ben er persoonlijk  van overtuigd dat sommige thema's  in de babbelhoek aangebracht worden als een wolf in schapenkleren om zich op glad ijs te kunnen begeven.
Nog een laatste ding. Wie het forum wil verlaten moet dat dan maar doen.  Neem je verantwoordelijkheid schuif deze niet af op de admin. . Doe het  in stilte en schreeuw het niet van de daken.

Mijn hart is gelucht en ben van mijn irritatie af.

Erik

ceuleer

Wil je nu al stemmen of iets wel of niet kan op dit forum ?
Laat het er nu toch bij, de beslissingen worden door enkele mensen genomen die dit forum aanbieden.
Iemand die het hier niet mee eens is, maak dan zelf een forum en leid het op uw eigen manier.


Kautenbach

 ;)klaar

, helemaal met de laatste uitspraak eens ;)

Michiel

Ik denk niet dat het een goed idee is om elk draadje per stemming/meerderheid in leven te houden of te schrappen. Daarenboven hebben de admins helemaal niets tegen de babbelhoek. Het bestaat voor eenieder dat het gewoon eens even over iets ander wilt hebben dan treinen en modelbouw. Voor zij die de babbelhoek niet interessere, late het gewoon links liggen. En het bestaan van de babbelhoek staat volledig los van Hugo's beslissing om te vertrekken. Hugo vindt dan "men" (ik laat in het midden wie, want ik weet het niet) hem oneerlijk behandelt en waarschuwingen geeft waarvoor hij vindt dat deze onredelijk zijn. Hij heeft de beslissing genomen om te vertrekken. Dat is jammer,maar koppel dat nu niet meteen aan het bestaan van een babbelhoek. Dat lijkt me een sprong te ver.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

Citaat van: ceuleer op 26 oktober 2013, 11:42:11 AM
Wil je nu al stemmen of iets wel of niet kan op dit forum ?
Laat het er nu toch bij, de beslissingen worden door enkele mensen genomen die dit forum aanbieden.
Iemand die het hier niet mee eens is, maak dan zelf een forum en leid het op uw eigen manier.



is dat zo ?  :(
vindt dit draadje juist zeer goed als uitgangspunt voor een discussie hier , moet kunnen
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ceuleer

Citaat van: argilla op 26 oktober 2013, 11:53:14 AM
Citaat van: ceuleer op 26 oktober 2013, 11:42:11 AM
Wil je nu al stemmen of iets wel of niet kan op dit forum ?
Laat het er nu toch bij, de beslissingen worden door enkele mensen genomen die dit forum aanbieden.
Iemand die het hier niet mee eens is, maak dan zelf een forum en leid het op uw eigen manier.



is dat zo ?  :(
vindt dit draadje juist zeer goed als uitgangspunt voor een discussie hier , moet kunnen



Nog één keer....

Laat het er nu toch bij !

argilla

Citaat van: ceuleer op 26 oktober 2013, 12:04:03 PM
Citaat van: argilla op 26 oktober 2013, 11:53:14 AM
Citaat van: ceuleer op 26 oktober 2013, 11:42:11 AM
Wil je nu al stemmen of iets wel of niet kan op dit forum ?
Laat het er nu toch bij, de beslissingen worden door enkele mensen genomen die dit forum aanbieden.
Iemand die het hier niet mee eens is, maak dan zelf een forum en leid het op uw eigen manier.



is dat zo ?  :(
vindt dit draadje juist zeer goed als uitgangspunt voor een discussie hier , moet kunnen



Nog één keer....

Laat het er nu toch bij !


Geen kritiek slechts een opmerking !


man...man ... :( :(  dit is de babbelhoek hoor Het kan zijn dat U misschien niet tegen kritische op / of aanmerkingen kunt. Dat is uw volste recht dat ga ik niet ontkennen maar Uw mening is net zo goed als de mijne en daarom herhaal ik gewoon wat U heeft geschreven;


iemand die het er niet mee eens is , maak dan zelf een forum en leid het op uw manier. Hetzelfde kan men dan van U zeggen toch ?
Je moet oppassen want woorden kunnen tegen U gebruikt worden als argument  Jammer ...jammer
En neen,   dit is niet bedoeld als een aanval op uw persoon ! Ik hou van mensen die een wederwoord hebben met goede argumenten en geen dooddoen argumenten
Sorry moest eventjes van me afschrijven. :D ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Huugooke

Ik zie dat ik nog steeds "huugooke" ben en niet "n/a"; welaan dan.
Alvast bedankt voor de reacties, goede en kwade. Maar wat nu? Ga ik nu als volksmenner gebrandmerkt worden?
Goede raad van wijze forumleden in acht nemende ga ik maar even in retraite.
Seffens een paar tentoonstellingen bekijken. Verder werken aan lopende zaken.

En dan in mijn open keuken een BBQtje aanmaken met een paar oude tijdschriften die hier nog liggen. Even mijn sigaar er tegen houden, dat geeft extra smaak. Mijn chewinggum gooi ik er ook op, kwestie van wat rook te maken.
Daarna met de wielerclub langs het jaagpad wat ouwe ventjes opzij jagen.
Oh ja, mijn StBernard moet dringend nog eens buiten, er is een deur waar hij nog niet tegen gez.. heeft!

FYI: die laatste paragraaf is sarcastisch bedoeld!


argilla

Citaat van: Huugooke op 26 oktober 2013, 13:10:42 PM
Ik zie dat ik nog steeds "huugooke" ben en niet "n/a"; welaan dan.
Alvast bedankt voor de reacties, goede en kwade. Maar wat nu? Ga ik nu als volksmenner gebrandmerkt worden?
Goede raad van wijze forumleden in acht nemende ga ik maar even in retraite.
Seffens een paar tentoonstellingen bekijken. Verder werken aan lopende zaken.

En dan in mijn open keuken een BBQtje aanmaken met een paar oude tijdschriften die hier nog liggen. Even mijn sigaar er tegen houden, dat geeft extra smaak. Mijn chewinggum gooi ik er ook op, kwestie van wat rook te maken.
Daarna met de wielerclub langs het jaagpad wat ouwe ventjes opzij jagen.
Oh ja, mijn StBernard moet dringend nog eens buiten, er is een deur waar hij nog niet tegen gez.. heeft!

FYI: die laatste paragraaf is sarcastisch bedoeld!




;D ;D ;D :D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Rangeerduivel

Citaat van: Huugooke op 26 oktober 2013, 13:10:42 PM
Ik zie dat ik nog steeds "huugooke" ben en niet "n/a"; welaan dan.
Alvast bedankt voor de reacties, goede en kwade. Maar wat nu? Ga ik nu als volksmenner gebrandmerkt worden?
Goede raad van wijze forumleden in acht nemende ga ik maar even in retraite.
Seffens een paar tentoonstellingen bekijken. Verder werken aan lopende zaken.

En dan in mijn open keuken een BBQtje aanmaken met een paar oude tijdschriften die hier nog liggen. Even mijn sigaar er tegen houden, dat geeft extra smaak. Mijn chewinggum gooi ik er ook op, kwestie van wat rook te maken.
Daarna met de wielerclub langs het jaagpad wat ouwe ventjes opzij jagen.
Oh ja, mijn StBernard moet dringend nog eens buiten, er is een deur waar hij nog niet tegen gez.. heeft!

FYI: die laatste paragraaf is sarcastisch bedoeld!

Gelukkig,hierin herkennen we de "vrolijke noot" van Hugooke weer!
Laat alles nu a.u.b. als gezegd zijnde en voorbij...

;)

Jurgen

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

Citeern dan in mijn open keuken een BBQtje aanmaken

Niet doen Hugo! We hebben dat op het werk ooit gedaan en het is heel leuk. Enkel heb je dan elke dag goesting om opnieuw bbq te doen...

PS: weggaan moet je ook niet doen trouwens. Maar ik begrijp je 100%
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Herwig

aan admin., Luc D., alias Doomslu,

U heeft PM..