Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Mededeling van de admins

Gestart door doomslu, 23 oktober 2013, 22:50:17 PM

argilla

Citaat van: Huugooke op 24 oktober 2013, 14:26:17 PM
Citaat van: Klaas Zondervan op 24 oktober 2013, 14:18:31 PM
Citaat van: argilla op 24 oktober 2013, 13:46:17 PM
Je kon wel degelijk inschatten dat dit item hevige reacties zou opleveren toch ?
Nou, ik niet. Een forum is geen democratie, en de admins zijn de baas. Dus dat tegensputteren is nutteloos gespartel.
Een forum leeft toch wel degelijk van de bijdragen, dus dictatuur of niet, als de "onderdanen" forfait geven kunnen de dictators het wel schudden!




ik wilde eerst niet ingaan op Klaas zijn opmerking Huugooke bedankt dat jij het deed. Dat is pas iemand die wil proveceren me dunkt. Maar ook hier ....het is zijn mening jammer maar het is zo
Bedankt Huugooke. ;)

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

Citaat van: Huugooke op 24 oktober 2013, 16:22:39 PM
Citaat van: Gerolf op 24 oktober 2013, 15:46:08 PM
Citaat van: Kautenbach op 24 oktober 2013, 15:01:36 PM...geeft mi wel aan hoe verbonden we met dit forum zijn, en dat alles openlijk gezegd kan worden...

Dat vind ik zeker ook! Als hier niet op gereageerd zou worden, zou dit forum "dood" zijn.

... misschien is het wel tijd voor een nieuwe forummeeting "bij pot en pint" ?
En geeft u dat een goed gevoel?
Heb ik u goed "gequoted"? Anders ben je weer kwaad!


zeer goed gedaan Huugooke. Ik blijf achter je argumenten staan  ;)
en kwaad hog huugooke je weet wij hebben andere dingen die ons kwaad maken  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

PietB

Hallo Marc, wat mij betreft is jouw punt wel duidelijk hoor, ook al ben ik het er niet mee eens.
Maar dat blijven zagen gaat wel een beetje irriteren.
En wat mij betreft mag je daar gerust mee ophouden.

grt Piet.

argilla

Citaat van: bossie op 24 oktober 2013, 16:56:48 PM
Hallo Marc, wat mij betreft is jouw punt wel duidelijk hoor, ook al ben ik het er niet mee eens.
Maar dat blijven zagen gaat wel een beetje irriteren.
En wat mij betreft mag je daar gerust mee ophouden.

grt Piet.




ik dacht Huugooke te hebben geroepen niet........Piet
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Jongens, kan het nu niet gewoon over modeltreinen gaan? Wat win je erbij om hier ruzie te komen maken over nutteloze dingen. Moet je daar zo oud voor geworden zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

een bedenking om dit draadje ook te sluiten want het begint reeds ! :-\

Groeten Peter ;)

Kautenbach

... misschien is het wel tijd voor een nieuwe forummeeting "bij pot en pint" ?

doen we, is Ontraxs! een idee ;) tijd nu voor een nieuw rondje barman wat mij betreft, en dan gaan we weer of treinen verder....

argilla

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 oktober 2013, 17:02:10 PM
een bedenking om dit draadje ook te sluiten want het begint reeds ! :-\

Groeten Peter ;)




direct akkoord, goede beslissing. 8)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Huugooke

Citaat van: Jurgen op 24 oktober 2013, 17:01:00 PM
.... Moet je daar zo oud voor geworden zijn.
Ik heb daar ook zo mijn twijfels over, ik voel me hier soms precies op de lagere school.
edit: en dan heb ik het niet over de forumleden

ERVIN

't jonge jonge , wat halen ze er allemaal bij hier , de VN , mensenrechtenorganisaties .... , wat we in deze tekst willen zeggen,  is gewoon dat we ons een beetje zorgen maken over bepaalde topics die duidelijk aan het ontsporen waren.
Niets meer of minder , jullie hoeven echt geen schrik te hebben dat jullie hier geen vrije-meningsuiting meer mogen hebben hé , maar blijkbaar lezen sommigen niet wat er precies staat , of begrijpen ze de tekst niet?

We viseren echt niemand hoor , al heb ik de indruk dat sommigen zich hier wel duidelijk aangesproken voelen.

Modeltreinen en alles wat daarbij hoort hé mannen , daar gaat het hier op dit forum over , en de rest is , voor mij althans , bijzaak.  ;)

Met de babbelhoek heb ik geen problemen , nooit gehad , maar ik gebruik andere kanalen om over " wereldlijke" zaken te praten , dit forum is voor mij om mij te ontspannen en met mensen te kunnen praten die met hetzelfde bezig zijn , dat is alles.  ;)

doomslu

Citaat van: Huugooke op 24 oktober 2013, 17:16:13 PM
Citaat van: Jurgen op 24 oktober 2013, 17:01:00 PM
.... Moet je daar zo oud voor geworden zijn.
Ik heb daar ook zo mijn twijfels over, ik voel me hier soms precies op de lagere school.
edit: en dan heb ik het niet over de forumleden
Deze snap ik niet. Als je het niet over de forumleden hebt, over wie of wat gaat het dan?  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stieven76

Citaat van: argilla op 24 oktober 2013, 16:58:31 PM
Citaat van: bossie op 24 oktober 2013, 16:56:48 PM
Hallo Marc, wat mij betreft is jouw punt wel duidelijk hoor, ook al ben ik het er niet mee eens.
Maar dat blijven zagen gaat wel een beetje irriteren.
En wat mij betreft mag je daar gerust mee ophouden.
grt Piet.
Ik dacht Huugooke te hebben geroepen niet........Piet

Tja, en toch moet ik Piet ook gelijk geven.

Verder, zelfs ik als 'nieuweling' zie dat het meestal dezelfde mensen zijn die graag doordrammen. Je kan je gedacht zeggen, maar moet dat telkens op zo'n doordrammers manier vraag ik me af?  :-\

Ik vind wel dat de opmerking/mededeling van de admins terecht is, en wat is er nu erg aan om een beetje op te letten wat je post en hoe je bepaalde dingen zegt? Ik snap bepaalde hevige reacties hier niet op, maar dat zal wel aan mij liggen  ;D

Meestal lees ik over bepaalde reacties over en denk ik er het mijne van maar nu lukte het niet  ;)



Huugooke

Citaat van: doomslu op 24 oktober 2013, 17:25:02 PM
Citaat van: Huugooke op 24 oktober 2013, 17:16:13 PM
Citaat van: Jurgen op 24 oktober 2013, 17:01:00 PM
.... Moet je daar zo oud voor geworden zijn.
Ik heb daar ook zo mijn twijfels over, ik voel me hier soms precies op de lagere school.
edit: en dan heb ik het niet over de forumleden
Deze snap ik niet. Als je het niet over de forumleden hebt, over wie of wat gaat het dan?  ???
dom van mij, de moderators en admins zijn natuurlijk ook forumleden.
Zeg Luc (ik mag toch Luc zeggen), je bent toch niet kwaad omdat ik grappen over L aan het zoeken ben? Dat heeft met jou niks te maken hoor!

doomslu

Grappen over Luxemburg zijn welkom, maar wellicht niet makkelijk te vinden. Ik ken er eigenlijk geen.
Ik ben geen Luxemburger hé.
Trouwens moppen over Belgen en Ollanders zijn ook leuk.
Zelfs over dwergen mogen ze komen!  :o ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

ook over pietlulligheden ?.
Groeten Peter ;)