Uitspraak van de week!

Gestart door Huugooke, 22 oktober 2013, 13:30:07 PM

Koen


CiteerZe kopen wat ze nodig hebben, waar ze het nodig hebben. Vinden ze ergens anders werk, dan verhuizen ze. Komen er kinderen dan kopen ze iets groter enz. Moet zeggen dat ik dat langs de ene kant begrijp maar het niet zelf zie zitten

@Havoc,

Heeft dit niet meer met de afstanden te maken? In Belgiƫ rij je op een paar uur van de ene naar de andere kant (tenminste als er niet teveel files zijn). In Frankrijk bijvoorbeeld ligt dit enigszins anders.
Als je in Noord-Frankrijk woont en je afdeling verhuist naar midden of Zuid-Frankrijk, dan is het verhuizen wel noodzakelijk.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Johnnytrein

Koen ,wat bedoel je hiermee " firmawagen te jaar hebben " :-\
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Koen

@Johnny,

Een foutje  :-[ . Ik tokkel op een oude laptop en af en toe verspringt de cursor wel  eens van lijn waardoor je plots op een verkeerde plaats aan het typen bent.
Ik verbeter dit wel maar soms zie ik er wel eens over.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Havoc

Citaat van: Koen op 25 oktober 2013, 09:16:02 AM

CiteerZe kopen wat ze nodig hebben, waar ze het nodig hebben. Vinden ze ergens anders werk, dan verhuizen ze. Komen er kinderen dan kopen ze iets groter enz. Moet zeggen dat ik dat langs de ene kant begrijp maar het niet zelf zie zitten

@Havoc,

Heeft dit niet meer met de afstanden te maken? In Belgiƫ rij je op een paar uur van de ene naar de andere kant (tenminste als er niet teveel files zijn). In Frankrijk bijvoorbeeld ligt dit enigszins anders.
Als je in Noord-Frankrijk woont en je afdeling verhuist naar midden of Zuid-Frankrijk, dan is het verhuizen wel noodzakelijk.


Mvg
Koen

Niet volledig denk ik. Ik heb collega's (4 stuks iirc) gehad die elke dag van Oostende naar Leuven pendelden met de wagen. Dat zie je in het buitenland toch minder denk ik, zelfs al is dat niet van Rouen naar Marseille.
Met vakantie voor onbepaalde duur.