Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

"55 er " van NMBS

Gestart door vandomm, 01 maart 2006, 18:51:33 PM

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Tom

Ah zo.
Worden er dan van die stoomlocs ook niet zoveel gemaakt want die kosten ook heel veel?



Niet vergeten dat het om spoor O gaat ...



Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door dgrr57


Mijne break is wel van plastiek ...




Sorry verkeert gekeken op de site van Olaerts[:I]

er stond: Chassis volledig in metaal. dit is zeker het onderstel,
Bovenbouw in ABS. dan moet dit de kap zijn.

stefan rosiers

Vanwaar halen jullie die info allemaal over die lok 55 van Olaerts,
op de website van Olaerts is er niets over terugtevinden.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door stefan rosiers

Vanwaar halen jullie die info allemaal over die lok 55 van Olaerts,
op de website van Olaerts is er niets over terugtevinden.

Via de post[;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Heb net de 3467 gekocht op Ebay, 95,57?. Valt nog mee, h?. [:D]
Als ik 'm nieuw moest kopen was het nog 200?. En volgens de beschrijving is hij nu ook nieuw, met aankoopbewijs en garantie. Op zich valt dat dan toch allemaal mee.

Afin, mijn eerste 55 binnenkort op mijn baan. Eindelijk een diesel op mijn baan die bij mijn wagens past. De 77 die ik had is eigenlijk een beetje te modern, maar met fantasie is alles mogelijk natuurlijk.



Hij is gisteren aangekomen. Meteen een paar toerkes laten doen, daarna M2'tjes aangehangen. Prachtig gewoon. [:D][^]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

55erke


Wacht maar , nu hebt ge ne groene 55er  , dan wilt ge ne gele 55er dan ne blauwe. Das verslavend zo een schoon machientjes[;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door 55erke


Wacht maar , nu hebt ge ne groene 55er  , dan wilt ge ne gele 55er dan ne blauwe. Das verslavend zo een schoon machientjes[;)]



Ge hebt gelijk. [:D] Ik wil er nog. Nog zeg ik u. [:p][:D]
Maar het geld voor dit jaar is op. Toch blijf ik zoeken op Ebay en op ruilbeurzen naar een koopje. En wie weet, koop ik er dan toch nog 1 dit jaar. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

En ik wacht om mijn eerste 55er te gaan halen bij Vanbiervliet.[:I]

TrainTechnology

citaat:
Geplaatst door 55erke


Wacht maar , nu hebt ge ne groene 55er  , dan wilt ge ne gele 55er dan ne blauwe. Das verslavend zo een schoon machientjes[;)]



Zwijg ervan, ik ben net aan nummer zes...
Maar met het station van Trois-Ponts in model kun je natuurlijk niet veel anders ! [:p]

Havoc

citaat:
Olaert brengt ook een type 12 uit in spoor O
aan 4995,00?, 50 stuks


Voor die prijs kunt ge een draaibank en freesmachien kopen. Dan nog de plannen bestellen bij den NMBS (wat er nog van over is). En dan is er nog genoeg over voor de rest van het materiaal en gereedschap om er u zelf ene te maken. Zelfs als ge een paar keer moet herbeginnen.

Er blijft misschien nog genoeg over voor een koppel wagonnekes...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

[:0] Als ik ooit dat soort bedragen uitgeef aan een loc, wil iemand dan tegen mijn baas zeggen dat het tijd wordt dat hij me opneemt in de instelling, in plaats van me er werk te geven?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

D_Loc

citaat:
Geplaatst door TrainTechnology

citaat:
Geplaatst door 55erke


Wacht maar , nu hebt ge ne groene 55er  , dan wilt ge ne gele 55er dan ne blauwe. Das verslavend zo een schoon machientjes[;)]



Zwijg ervan, ik ben net aan nummer zes...
Maar met het station van Trois-Ponts in model kun je natuurlijk niet veel anders ! [:p]


En daarna wil je de CFL1800[:D]. Afgelopen weekend nummer 4 opgehaald, nl. 1816-Larochette.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Anarchy

Koop jij misschien alle 5 versies Dirk? [:D] [:D]
Ik wacht voor de 1807 P?tange

55erke


Zo een cfl 18 wil ik ook wel , mja ik wil momenteel zoveel ma men pree volgt zo ni na een kostelijke vacantie en een kostelijk bestuuringsysteem[:(]  51 wil ik ook nog een paar....pfff ik kan ni meer volgen [B)]

D_Loc

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Koop jij misschien alle 5 versies Dirk? [:D] [:D]
Ik wacht voor de 1807 P?tange


Nee, ik hou het (voorlopig[8D]) bij de 1816 en de 1819. Verder had ik al de 1801 en de 1804 van zo'n tien jaar geleden. Naast de 5504,5531,5541 en 205.007 heb ik er nu wel genoeg.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk