Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

PeterC

Citaat van: loebaske op 29 oktober 2017, 20:19:37 PM
Men moet Koen niet alles met een lepel de pap in de mond geven, want anders is die nog beter dan de betere modelbouwers op het forum  ;)

[Off Topic, Sorry Koen!]

Eric, soms is de paplepel nodig!  Mijn zoon (Michiel) volgt IT en zijn programmeren is alles behalve (met mijn 35 jaar ervaring in programmeertechnieken komt dan mijn haar recht (helaas enkel dat in mijn nek).  8)
De ganse namiddag opdrachtjes zitten geven met de paplepel.  Begin deze namiddag was het nog van gvd, zit niet zo te zagen, heb niet op alles kritiek...  Eind deze namiddag: "ik heb veel bijgeleerd.  Geef mij nog wat verdere opdrachten tijdens de vakantie!".

Ikke blij  :D

[On Topic]
Groetjes, Peter


loebaske


PeterC

Helaas heb ik op veel vlakken geen paplepel gehad en veel moeten leren met vallen en proberen opstaan.  Met dit forum proberen we collega modelbouwers daarvan te besparen!  En worden we door andere (forum) collega's daar zelf van bespaard!

[Dark side On]
Af en toe eens vallen en opstaan kan geen kwaad en je wordt er sterker van  ::) ::) ::)
[/Dark side Off]



Koen, we willen je niet opjagen maar toon je vorderingen  :D :D :D  Antilichamen kweken  ;)




...Sorry voor het off-topic gebeuren maar we hebben het in het juiste daglicht geplaatst  ;)
Groetjes, Peter


Koen

Citeer[Off Topic, Sorry Koen!]

Geen probleem, mannen. Ik kan alleen maar appreciëren wat jullie aan ideeën en tips geven. Het is zoals in mijn handtekening staat: nooit te oud om te leren  :D.

Citaat van: loebaske op 29 oktober 2017, 20:19:37 PM

Men moet Koen niet alles met een lepel de pap in de mond geven, want anders is die nog beter dan de betere modelbouwers op het forum  ;)
Daar moet je geen schrik voor hebben. Als ik hier sommigen zie bouwen ... dan ben ik nog een groentje, hoor.

Ik zal zeker de vorderingen op het forum plaatsen. Alleen gaat het allemaal niet zo snel daar ik nog heel wat andere activiteiten heb die moeten gebeuren  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

PeterC

Citaat van: Koen op 29 oktober 2017, 21:06:09 PM
... dan ben ik nog een groentje...

Groentjes met potentieel moet je 'uitpoten'  ;)
Groetjes, Peter


Koen

Nooit te oud om te leren

Gerolf

Goe bezig, Koen
... en je hebt er prima tips bijgekregen  ;)

Citaat van: PeterC op 29 oktober 2017, 20:50:32 PM...Sorry voor het off-topic gebeuren maar we hebben het in het juiste daglicht geplaatst  ;)

Ik heb er absoluut geen probleem mee ... het gaat wat mij betreft zelfs over de essentie van het forum  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Bedankt, Gerolf.
En van die tips ga ik gretig gebruik maken  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Vandaag nog een beetje verder gewerkt. Het oorspronkelijk geplande zwembad werd omgetoverd naar een petanque baan (bedankt voor de ideeën).
Er moeten nog een paar bankjes komen maar dat is voor de volgende keer.

Mvg,
Koen

1ACCC544-7795-4D89-B707-D4A6EFBCD651 by Koen Vaganée, on Flickr


48CCB5CA-F95F-459C-8B37-187A03153C12 by Koen Vaganée, on Flickr

Nooit te oud om te leren

Dirkh

Mooi , die schilder is echt wel knap met die omgeving.

Koen

Bedankt Dirk.
Ik zag deze in Woluwe op de beurs liggen en zag direct een toepassing hiervoor  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

railrunner

Schilder en petanquebaan zijn mmoi uitgevoerd.  Goed bezig Koen!

Steam.N

Mooi gedaan, Koen !
Er komt leven op je baan  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Prachtig gedaan Koen
Proficiat
Met vriendelijke groeten
Peter