Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Koen

Bedankt Pierre!

Stukje voor stukje begint alles een geheel te vormen maar er is nog veel werk voordat dit gedeelte klaar zal zijn.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Mooie compositie Koen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Bedankt Frans.!

We proberen er iets van te maken hé (met vallen en opstaan).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

59erke

dat stukje groen op de achtergrond ziet er toch al niet slecht uit.
Als je zo verder doet komt het wel goed. Goed bezig Koen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Koen

Bedankt Koen!

Ik denk wel dat het groen een wereld van verschil gaat maken. Maar dat is voor later  ;).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Merciekes Evan.
Wat een goede leermeester al niet doet hé  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Dirkh

Zoals reeds gezegd, mooi stukje.

Cozzy

Erg goed op dreef Koen!
Tof om je vorderingen te zien.
Wat je achtergrond betreft met de lucht kan je misschien via onderstaande twee links nog iets proberen?
Ik heb het zelf geprobeerd en het is echt niet moeilijk en heb er aardig wat plezier aan beleefd!

Overgang van de lucht van licht naar donker:  https://www.youtube.com/watch?v=xYbnOKA6TRM
Eenvoudige realistische wolken maken: https://www.youtube.com/watch?v=OIB1Rddh2p8

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Koen

Hey Tom,

Bedankt voor de linken. Knap en het ziet er inderdaad niet moeilijk uit.
Ik ga dit wel eens proberen maar wel op een ander paneel. Als dat lukt, kan ik dit eventueel op het huidige paneel doen. Het nadeel bij deze module is dat de achtergrond een vaste opstelling heeft. Dus alles moet op de huidige opstelling uitgevoerd worden.


Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Toffe links Tom

En nu wachten op Koen om ze ook in de praktijk om te zetten  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Vandaag nog een beetje begroeiing aangelegd, de toegangstrap gebouwd en een paar muren gegoten.


Mvg
Koen

[/url]image by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

Kautenbach

Je hebt de smaak en de slag te pakken ;) mooi gemaakt

evan

Koen bekent kleur :)

Dat ziet er veel belovend uit ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Hola, de Koen heeft het te pakken...