Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

SuSke

En dan zeggen ze hier dat ze er niets van kennen of kunnen maken  :o :o 8)

Je bent meer dan goed op weg Koen om ook een meester te worden. Blijf jezelf gewoon uitdagen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Ziet er goed uit, Koen.  Zowel structuur als kleur  !
Met privé tips van de grootmeester: dan kan het niet missen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Ja Koen, jij hebt goed opgelet in de klas. Waauw! Ge hebt duidelijk een "Evaneke" gedaan. Ziet er top uit!  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)


mahtoska1

Zeer goed gelukt. Doe zo verder.

Koen

Bedankt allemaal.
Ik blijf mijn best doen om bij te leren. Alle tips en commentaar blijven zeker welkom. Ik moet nog veel bijleren  ::). Gelukkig word ik hier bijgestuurd en zijn er hier mensen met onnoemelijk veel ervaring en kennis  :).

Citaat van: SuSke op 20 februari 2017, 22:10:32 PMBlijf jezelf gewoon uitdagen  ;)

Daar zal het zeker niet aan ontbreken. Er zijn nog heel wat uitdagingen aan te gaan  :).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

evan

Goe bezig Koen  ;)

De rotsen te zien op de foto zien er in het echt nog beter uit dan op de foto 8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Je heb het in de vingers, komt goed over en doe zo verder

Koen

@Evan,

Bedankt voor al je tips. Het kriebelt in mijn vingers om vanavond verder te doen  :D.
Na mijn eerste poging zakte de moed in mijn schoenen maar nu ...


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Ik heb toegegeven aan de kriebels om toch weer aan het sculpturen te gaan  :D.
Onderstaand zie je de vorderingen. Nu laten drogen en inkleuren.
Alle suggesties zijn welkom.

Mvg
Koen








Nooit te oud om te leren

evan

Als dat in kleur staat en er groeit veel groen tussendoor wordt dat een fraai geheel.  Je ziet goed dat de rots is uitgehakt voor de weg  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

@Evan,

Wat vind je van de rots op de helling van de laatste foto (was nogal moeilijk om dit goed in beeld te krijgen)?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

evan

Die gaat mooi tussen het groen uitsteken.  De vorm is moeilijk te zien door het wit op wit, maar na kleuring gaat dat goed tot zijn recht komen.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Na de kleuring zal ik opnieuw foto's posten.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Het ziet er in elk geval veelbelovend uit, Koen. Ik kijk ook uit naar je gekleurde sculpturen  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw