Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Chrisrail

#930
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

ERVIN


Koen

Bedankt voor de lovende woorden. Dit is een hele eer  :).

Evan gekloond ... dat is teveel eer.
Een grootmeester als Evan is niet te evenaren. Daar kom ik nog veel te kort voor ::).

Langzaam kom ik tot wat ik beoogd heb :).


Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

Cord

Kom, kom, niet zo bescheiden. Je hebt een bijzonder stuk werk geleverd waar velen (waaronder ikzelf) wat van kunnen opsteken. Knap werk!
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Koen

#934
@Wim,

Bedankt voor het compliment.
Toch zijn er vele zaken die nog niet volledig naar mijn zin zijn. Misschien heeft dit te maken met het feit dat ik de gebreken ken natuurlijk.
Ik kan je wel vertellen dat ik veel van verschillende forumleden geleerd heb.
Tenslotte is het werken volgens het principe try and error en veel geduld aan de dag leggen.


Vandaag heb ik nog wat details aangebracht. Enkel de nummerplaat van de wagens moet ik nog maken maar van de blinkende Citroën schiet niet veel meer over  ::).
En geen werken zonder werkmannen  ::)


Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

by Koen Vaganée, on Flickr

Ook de Franse belastingsbetaler ziet af en toe zijn wagen op een fotootje staan  ;D

by Koen Vaganée, on Flickr

by Koen Vaganée, on Flickr

by Koen Vaganée, on Flickr

by Koen Vaganée, on Flickr

by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Werkelijk prachtig Koen , als je ziet in het begin van dit draadje waar je begonnen bent ( ook al zijn die foto's jammer genoeg verdwenen) en wat je tot nu toe al gemaakt hebt , een diepe buiging hoor!!  ;)

Koen

Heel erg bedankt, Erwin  :).
Ik heb een lange weg moeten afleggen om tot dit resultaat te komen maar stilaan begint de module vorm te krijgen.


Groetjes
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Citaat van: Koen op 28 januari 2018, 16:46:47 PM

Dit vind ik een erg mooie foto  8)
Stel je voor dat die mannekes ook echt zouden vegen  ::)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Bedankt Gerolf,

Inderdaad, dat zou nog meer animatie geven maar op die schaal bewegende personen maken ...
Ik moet alleen hun werkpakken nog wat vervuilen maar de lijm moest nog drogen. Ik had dit beter vooraf gedaan  :-[.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Top Koen, fijn dat die mannekes ook de weg naar jou baan gevonden hebben  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

DFS

Knap werk!
Als ik iets mag toevoegen zou ik zeggen dat ik de graafmachine nog iets te proper vind, een lichte weathering ervan zou het geheel nog meer compleet maken. Als je die moeite doet, zou ik zeker de puntjes aanstippen van de scharnieren van de kraanarm.

Koen

ok, bedankt Svez.
Gaan we zeker doen  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske


Koen, elk poppetje (op zijn Nederlands) word eerst geschilderd (als het blanco's zijn)
en nadien naargelang de kledij meteen verweert ....

mahtoska1

Zeer originele details. Prachtig.

Koen

@Eric,

Ik had inderdaad eerst moeten verweren maar ja, in het vuur van de strijd vergeet men wel eens de volgorde te respecteren  :-[.

@ Pieter,
Bedankt.
We proberen het zo realistisch mogelijk te maken hé.

Groetjes
Koen
Nooit te oud om te leren