Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

erik de noorman

Koen, dat is geen gepruts dat is modelbouw van de bovenste plank. ;D

Erik.

Steam.N

Citaat van: erik de noorman op 26 september 2017, 23:33:04 PM
Koen, dat is geen gepruts dat is modelbouw van de bovenste plank. ...

Volledig mee akkoord !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Bedankt iedereen  :)


Citaat van: SuSke op 26 september 2017, 23:05:11 PM

En die perfectionist, hou die nog maar even vast. Alleen zo verleg je je eigen grenzen  ;) 8)

Dat is inderdaad zo, Frans. Het gevolg is wel dat ik nooit echt over het resultaat tevreden ben  :-[ maar we proberen ons best te doen  ;).

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

RD25

Oufti, joli  :o  ja Luc : "We hebben er een artiest bij!  "
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Michiel

Prachtig, Koen! Het oogt heerlijk. Alleen de langste grasvezels liggen er een beetje als spinrag op. Mij lijken ze te lang. Maar dat is een detail, want het geheel is werkelijk schitterend mooi.  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Citaat van: Michiel op 27 september 2017, 09:25:49 AM
Prachtig, Koen! Het oogt heerlijk. Alleen de langste grasvezels liggen er een beetje als spinrag op. Mij lijken ze te lang. Maar dat is een detail, want het geheel is werkelijk schitterend mooi.  8) 8) 8)

Inderdaad, dat heb ik ook gemerkt. Dit probleem heb ik niet boven op de berg. Daar heb ik een kortere versie gebruikt.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Vanavond heb ik nog eens mij airbrush boven gehaald om wat voorbereidend werk te verrichten.
Geëtste poorten en omheiningen liggen nu klaar om verder te verwerken.

Groetjes,
Koen

image by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

loebaske


Goe poeier, je bent goe bezig

Koen

Even een testopstelling gemaakt van het herenhuis, de bomen ed. Verweren en vastlijmen dient nog te gebeuren.

Mvg
Koen

image by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

Peter

Prachtig Koen.
Eens dat dit afgewerkt is zal het een supermooi deel zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Bedankt Peter.
Het "vervuilen" is wel een noodzaak om het allemaal er wat echter te laten uitzien. Eens dat dan ook nog de parking aangelegd is, kan ik het hekwerk plaatsen en zal het geheel een beetje meer tot zijn recht komen.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Steam.N

Citaat van: Peter op 15 oktober 2017, 15:45:57 PM
Prachtig Koen.
Eens dat dit afgewerkt is zal het een supermooi deel zijn.

Dat denk ik nu ook, zie  ;) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Merciekes Jean.
Al doende leren we hé  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Ik zou er zo willen gaan wonen , straalt echte rust uit. Mooi gedaan Koen.  ;)

Koen

Bedankt Erwin.
Eigenlijk is dit een beetje mijn droom B&B. Als Marleen morgen mee naar het Zuiden wil vertrekken, is het dat wat ik zoek  ::). Terug naar mijn roots, terug bij de familie in de streek van Lyon of in de Provence :P.

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren