Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Koen

Bedankt voor de aanmoediging. Dit weekend nog een beetje verder gewerkt. Hierbij nog een paar foto's. De poort is er improvisoir geplaatst.

Groetjes,
Koen

image by Koen Vaganée, on Flickr

image by Koen Vaganée, on Flickr

image by Koen Vaganée, on Flickr

image by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

loebaske


selfmade bomen Koen ?

doomslu

We hebben er een artiest bij!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Daar heb je wel gelijk in, soms jammer dat je hem een schop onder zijn kont moet geven voor men die
kan overtuigen dat men het ook kunt  ;) ;)

modelbaanHO

Citaat van: Koen op 26 september 2017, 20:31:10 PM

image by Koen Vaganée, on Flickr


Dit vind ik echt een overtuigend mooi stukje natuur
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Nen "dikke duim" Koen!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

Precies wel goed aan het lukken he Koen!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

#713
Citaat van: loebaske op 26 september 2017, 20:38:14 PMselfmade bomen Koen ?

Dit is materiaal van Woodland dat gebruikt wordt voor bebossing. Ik zal bij gelegenheid de naam eens opzoeken.

Citaat van: doomslu op 26 september 2017, 20:38:46 PMWe hebben er een artiest bij!  ;)

Dat is veel te veel eer. Laat ons zeggen een goede prutser ben die zijn best doet  ;D.

CiteerDit vind ik echt een overtuigend mooi stukje natuur

Bedankt, Luc. Waren alle onderdelen maar even overtuigend.

Citaat van: loebaske op 26 september 2017, 20:41:38 PMDaar heb je wel gelijk in, soms jammer dat je hem een schop onder zijn kont moet geven voor men die´kan overtuigen dat men het ook kunt  ;) ;)

Tja, dat is helaas mijn perfectionisme. Ik ben niet snel tevreden over mijn werk maar is dit niet eigen aan een modelbouwer?


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Bedankt voor alle aanmoedigingen. Ik hoop dat het toch nog een mooi geheel wordt  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

sdz1976

Een knappe evolutie !!! 8) 8) :)


Grtz,


Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Citaat van: Koen op 26 september 2017, 21:07:07 PM
Citaat van: loebaske op 26 september 2017, 20:38:14 PM

selfmade bomen Koen ?

Dit is materiaal van Woodland dat gebruikt wordt voor bebossing. Ik zal bij gelegenheid de naam eens opzoeken.



Fine Leaf Foliage   ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Bedankt Evan  ;). Ik kon niet op de naam komen ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Een mooie vooruitgang Koen, en ook vordering aan je baan.
Er komt nu echt op overtuigende wijze leven in.

En die perfectionist, hou die nog maar even vast. Alleen zo verleg je je eigen grenzen  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Pierre

Heel knap gedaan koen. Top! ;)
Groet Pierre.