Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

LUxemburg

Gestart door argilla, 30 augustus 2013, 17:28:47 PM

argilla

Luc, als ik naar Walferdrange rij neem ik dan het beste de ( vann hieruit Laakdal de E313) de E25 of beter de E42 of is er een kortere route.
Ga eerst eens een kijkje nemen Walferdange, nooit van gehoord, om dan in november  naar de tentoonstelling te gaan kijken. Zeg maar een uitstapje van maken ( als alles mee zit met het vrouwtje of course)
Dank u ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Google Maps stuurt je over de E25 en dat is zeker de makkelijkste route, en ook de kortste.

Walferdange zelf is op zich niet veel zaaks, maar de expo is wel goed. Verwacht niks groot, maar wel een goede keuze aan banen.
Zelf zou ik denk ik niet zo ver rijden enkel voor de expo zelf, maar als je het combineert met een uitstapje naar Luxemburg, dan raad ik het zeker aan!
Walferdange ligt aan de rand van de stad Luxemburg, centraal in het land dus. Je kan van daar uit alles in Luxemburg bezoeken.

Zelf zal ik er twee dagen zijn, want we hebben er een standje.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Begin november is wat laat om nog te komen fietsen in Luxemburg. Als het weer meezit misschien, anders laat ik het voor wat het is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

dan zal ik eens zien of ik je daar kan vinden.Ik maak er elk jaar een weekendje Diekirch van en wijn meebrengen van Bohey.

doomslu

Net terug van de eerste dag Walferdange. Vermoeiend, maar leuk.
Morgen dag 2.

Ik ben benieuwd of iemand van het forum langs komt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

ik denk dat den Johnny ga komen !
Groeten Peter ;)

bellejt

Luc was druk bezig vandaag.Dan ff een knipoogje geworpen in het passeren.Waren wel allemaal franse boekjes. ;)  Had helaas niet veel tijd want wou tijdig terug thuis zijn en moet nog 250 km rijden.

Metpetergaathetbeter

ziede wel!

Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: bellejt op 10 november 2013, 17:36:47 PM
Luc was druk bezig vandaag.Dan ff een knipoogje geworpen in het passeren.Waren wel allemaal franse boekjes. ;)  Had helaas niet veel tijd want wou tijdig terug thuis zijn en moet nog 250 km rijden.
Dat vind ik nu jammer Johnny, want nu ken ik jou nog steeds niet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

heeft toch bij ons gestaan bij de meet en de greet in Genk, of ben ik zo mis Johnny ?

Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 november 2013, 20:14:01 PM
heeft toch bij ons gestaan bij de meet en de greet in Genk, of ben ik zo mis Johnny ?

Groeten Peter ;)
Als dat zo is wil ik eens weten of iemand een foto gemaakt heeft toen, en dan uitvissen wie wie is... Ik ben slecht in namen onthouden. Sorry...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: doomslu op 10 november 2013, 20:17:03 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 november 2013, 20:14:01 PM
heeft toch bij ons gestaan bij de meet en de greet in Genk, of ben ik zo mis Johnny ?

Groeten Peter ;)
Als dat zo is wil ik eens weten of iemand een foto gemaakt heeft toen, en dan uitvissen wie wie is... Ik ben slecht in namen onthouden. Sorry...
Misschien moeten we dan eens een fotodraad maken, met foto's van de forumleden hun gezicht indien zij daar al dan niet voor openstaan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

maar ja je hebt er dan die met een TV-scherm op hun neus staan en die ook niet herkenbaar zijn !
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 november 2013, 20:37:11 PM
maar ja je hebt er dan die met een TV-scherm op hun neus staan en die ook niet herkenbaar zijn !
Groeten Peter ;)
'k Kan dat TV-scherm natuurlijk eens afzetten, maar ge moet dat begrijpen, dat is tegen het felle licht van mijn omgebouwde locs :)

Groeten
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

Luc,ik was toen mee met Paul en Eric.Op mijn website staat een foto maar ik ben de man met het staartje in zijn haar.