Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 128

Gestart door argilla, 18 augustus 2013, 09:48:05 AM

Rangeerduivel

#45
Citaat van: ronny-vdv op 30 augustus 2013, 21:58:15 PM
Hier ook niks  :'(

Ik hoop dat het monopolie van de Bpost weldra halt toegeroepen wordt  >:(

MSM mag alle maanden klacht indienen en schadevergoeding eisen, vind ik.


Ronny,
Zag je ze liever verstuurd met bvb Kiala misschien?

Gemiddelde verzendduur 4 dagen...

Daar heb ik al méér dan een maand een schadeclaim ingediend voor een verloren pakket,maar ze laten niets meer van zich horen,zelfs niet na verscheidene 'hoe zit het-mails'!!!

En neem voor pakweg 20€ maar eens een advokaat... >:(

@ Ronny,

Voor de verzamelbox betaalt een abonnee minder,dat is gewoon een marketing-truc,(verkoop stimuleren)

Rudy

Val-Rikard

De bedeling van MSM, bij mij in de bus, verloopt meestal prima. Doorgaans  ligt  het boekje een dag eerder  in de bus dan in de winkel . Wat beschadigingen betreft heb ik ook geen klachten. Ik mag mij blijkbaar gelukkig prijzen want ik heb de indruk dat ik eerder de uitzondering ben dan de regel. Uitzonderlijk lag MSM deze keer, zowel donderdag als vrijdag, niet in de bus. Ik ben benieuwd voor maandag.

Rangeerduivel



Ik haal de mijne vlak naast de deur bij een zeer mooie,jonge blonde winkelierster,
Hoe langer hij wegblijft,hoe dikwijlser ik kan gaan vragen 'is ie er nog niet?' ;) ;) ;)

Uiteindelijk lees je'm toch ;D

Rudy,Ouwe b...,die ook een groen blaadje lust ;)

doomslu

Wie verzamelboxen wil is het goedkoopst af op een beurs waar MSM vertegenwoordigd is.
10 euro voor iedereen, en geen verzendkosten!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Hier is hij gisterochtend gearriveerd, en ik heb hem uiteraard al doorgebladerd
Het was best wel een "ik heb je gemist"-gevoel  :D
Goeie balans tussen mooie banen en praktijk en ... Proficiat !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 31 augustus 2013, 10:22:45 AM
Wie verzamelboxen wil is het goedkoopst af op een beurs waar MSM vertegenwoordigd is.
10 euro voor iedereen, en geen verzendkosten!  ;)

maar wel ne kus van Luc :-*

groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 31 augustus 2013, 08:58:44 AM


Ik haal de mijne vlak naast de deur bij een zeer mooie,jonge blonde winkelierster,
Hoe langer hij wegblijft,hoe dikwijlser ik kan gaan vragen 'is ie er nog niet?' ;) ;) ;)

Uiteindelijk lees je'm toch ;D

Rudy,Ouwe b...,die ook een groen blaadje lust ;)
'k Ken dat en ik ken ook van die kerels die 10x op een dag naar de bakker zouden gaan.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

ik ken er ook zo enen, enen die nu zou moeten studeren i.p.v voortdurend op het forum te zitten !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 augustus 2013, 19:52:09 PM
ik ken er ook zo enen, enen die nu zou moeten studeren i.p.v voortdurend op het forum te zitten !

Groeten Peter ;)
't Is goed 't is goed, ik zit er niet constant op hoor, ik heb vandaag examen gehad, middagdutje gedaan, kamer weer wat leefbaar gemaakt, cursus uitgezocht, gedane vakken weer opgeborgen en wat gestudeerd, en dat laatste ga ik nog even mee verder doen.

Hasta la proxima.  ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Citaat van: Rangeerduivel op 31 augustus 2013, 08:26:05 AM
En neem voor pakweg 20€ maar eens een advokaat... >:(


Je kan 'm altijd zelf maken, kijk hier maar.  ;D


Bij het artikel van de Mehano 66 met de Mehano 77 vraag ik me wel af of de foto's op pagina 23 wel juist staan? Moet de bovenste foto met rode lichten samen met zijn tekst niet onderaan staan? Nu lijkt het of het doorschijnen van de rode lichten bij het nieuwe model voor komt.
Als je het artikel leest weet je dit wel, maar bij het vluchtig doornemen zonder het artikel te lezen is het toch wel verwarrend.

Verder dan bladzijde 23 ben ik nog niet geraakt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 01 september 2013, 15:43:45 PM

Bij het artikel van de Mehano 66 met de Mehano 77 vraag ik me wel af of de foto's op pagina 23 wel juist staan? Moet de bovenste foto met rode lichten samen met zijn tekst niet onderaan staan? Nu lijkt het of het doorschijnen van de rode lichten bij het nieuwe model voor komt.
Als je het artikel leest weet je dit wel, maar bij het vluchtig doornemen zonder het artikel te lezen is het toch wel verwarrend.

Goed gezien, Jürgen. Ik had het ook al gezien. Ik had het nochtans goed aangeduid in de correcties...  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Nog steeds geen MSM, kan eens nagegaan worden of mijn abonemment correct verlengd is ?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

philippe_007

Citaat van: doomslu op 01 september 2013, 16:34:03 PM
Citaat van: Jurgen op 01 september 2013, 15:43:45 PM

Bij het artikel van de Mehano 66 met de Mehano 77 vraag ik me wel af of de foto's op pagina 23 wel juist staan? Moet de bovenste foto met rode lichten samen met zijn tekst niet onderaan staan? Nu lijkt het of het doorschijnen van de rode lichten bij het nieuwe model voor komt.
Als je het artikel leest weet je dit wel, maar bij het vluchtig doornemen zonder het artikel te lezen is het toch wel verwarrend.

Goed gezien, Jürgen. Ik had het ook al gezien. Ik had het nochtans goed aangeduid in de correcties...  :-[

Tja, MSM volledig lezen en je weet het he, het is geen stripverhaal waar je enkel naar de prentjes hoeft te bekijken ;-)

Rangeerduivel


'k Ken dat en ik ken ook van die kerels die 10x op een dag naar de bakker zouden gaan.

Groet
[/quote]

Waar is die bakker ergens? Ik heb juist brood nodig... ;)

marc goovaerts

Hier lag hij vrijdag al in de krantenwinkel.
Ondertussen gelezen en herlezen. Een goed teken, want dat laatste was bij de nummers de laatste jaren minder het geval.

Knap nummer, dat zoals in de vroegere 'hoogtijdagen' van MSM een prachtige mix aanbood, en eindelijk bij een modelbespreking ook terug een maattekening zoals in 'de goede oude tijd'. Interessante praktijkartikels waar ook jaren later nog naar teruggegrepen zal worden.

Hopelijk nog meer zo'n nummers die het bewaren meer dan waard zijn.