Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 128

Gestart door argilla, 18 augustus 2013, 09:48:05 AM

conducteur

Het is voor mij vakantie, en dan is het héél moeilijk de dagen uit elkaar te houden. Het is al de xxxte keer dat ik denk dat we een andere dag zijn dan werkelijk is;
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Hier ook aangekomen. Ziet er op het eerste zicht weeral uitstekend uit. Weet weeral wat lezen tijdens het weekend.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel



Lekker,zo'n inkijkexemplaar

Dan moeten wij het echte blad niet meer kopen.. ;D ;D ;D

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 30 augustus 2013, 11:19:07 AM


Lekker,zo'n inkijkexemplaar

Dan moeten wij het echte blad niet meer kopen.. ;D ;D ;D
Als je steeds met de helft tevreden ben, niet, neen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bekie

 :'(
Geen 128 in de bus vandaag. Wordt een triestig weekendje.
 

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 30 augustus 2013, 11:21:08 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 30 augustus 2013, 11:19:07 AM


Lekker,zo'n inkijkexemplaar

Dan moeten wij het echte blad niet meer kopen.. ;D ;D ;D
Als je steeds met de helft tevreden ben, niet, neen.  ;)

Dan verkoop je ons toch gewoon de andere helft voor de helft v.d. prijs! ;)

gardevil

Vandaag zoals altijd onberispelijk in de bus, en morgen waarschijnlijk al uit ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Hier zal het wellicht pas maandag worden, denk ik...

En raad eens wat er gisteren in mijn elektronische brievenbus stak? De eerste artikels van MSM 129.  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

MSM128 is in de bus gevallen, dit is alweer een exemplaar vol nuttige info. Proficiat mannen...
Luc, stuur gerust de artikels voor MSM129 door, we kunnen deze dan controleren op spellingsfouten ;-)

conducteur

Oei, duurt het een maand voor de post een gedrukt magazine kan afleveren op adres? ;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

philippe_007

Goed lezen Rian,
Luc sprak (of schreef) over de eerste artikels  ;) ;) ;) ;) ;) ;)
We zullen nog een beetje wachten of MSM129 is slechts 7blz  ;D

Kris

#41
Hallo,
Hier nog niets in de bus voor het weekend , ik denk er aan als mijn abonnement ten einde loopt , het in de krantenwinkel te kopen het is daar meestal vroeger dan via de post
Ik weet wel dat men geen vat heeft op de post , maar het is ergerlijk dat ik het in de krantenwinkel zie liggen en ik als abonnee nog niets ontvangen heb
Kris

LocoRob

De mijne is al bijna uitgelezen Kris. Ik koop ze altijd in de krantenwinkel, en niet alleen om hem vrijdags te hebben maar om er zeker van te zijn dat er geen beschadigingen aan zijn of nat doorweekt in de brievenbus gestopt wordt.  Ik heb ze nu alle 129 zonder beschadigingen en wil dat zo houden.  ;)
Greetz,
Robby

ronny-vdv

Hier ook niks  :'(

Ik hoop dat het monopolie van de Bpost weldra halt toegeroepen wordt  >:(

MSM mag alle maanden klacht indienen en schadevergoeding eisen, vind ik.
Mvg,

ronny-vdv

ceuleer

De Robby heeft groot gelijk, op vrijdag onbeschadigd in de krantenwinkel, vanaf 6 uur 's morgens zijn er al winkels open, soms na nachtwerk ga ik hem dan al ophalen.
I.v.m de artikels, de vergelijkingen tussen de oude en nieuwe mehano's en de piko/mehano reeks 77 is heel interessant.
Ook knappe banen in dit nummer.
Ik persoonlijk vind de modelbesprekingen en de aankondigingen van de nieuwe modellen het interessantste.
Spijtig dat sommige modellen al niet meer te bestellen zijn wanneer ze in MSM aangekondigd worden.
Via Ebay zijn ze soms nog wel te kopen.
Op pagina 14 staat nog eens de verzamelbox van MSM, waarom is die zo duur ? Waarom betalen abonnees minder ?
Ik heb ondertussen ook de 129 magazines, waarom moet ik meer betalen dan een abonnee ?
Voor de rest, MSM 128 is één van de betere nummers van de laatste jaren.