Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Havoc

Het beetje mosaic achter de wastafel gezet. Al zeker 4 jaar dat ik dit moet doen, maar altijd uitgesteld omdat ik het gewoon niet durf. Enfin, vandaag dan toch maar gedaan en het is beter gelukt dan gehoopt! Dagje de lijm laten drogen en dan voegen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Deze namiddag samen met de echtgenote (met nog 1 kruk) even kort op straat gewandelt, praatje met de buren gemaakt en terug naar huis.
Na bijna 2 weken na de ingreep is dit al een goede vooruitgang. Ben dus al erg trots op haar.  :) :) :)
Met vriendelijke groeten
Peter

Kautenbach


Michael

Morgen mijn 320i GT bouwjaar 2014 ophalen, net aangeschaft. 8)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Fantastisch Peter!
Geniet van jullie wandelingen  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Peter

Vandaag heeft mijn echtgenote, als dank (alhoewel dat helemaal niet nodig is) mijn lievelings gerecht nog eens klaargemaakt,
namelijk Spätzle en Königsberger Klopze. LEKKER!!!!!!
Zelfs met dit warme weer smaakt dat nog altijd heerlijk, zeker als het een hele tijd geleden was.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Deze voormiddag met de echtgenote op kontrole geweest naar het ziekenhuis en , tot onze grote  opluchting is de ingreep voor 6 weken helemaal geslaagd en kreeg ze van de chirurg 10 op 10 voor de herstelling. De nog resterende kleine dingen (stijfheid, gevoeligheid en nog wat pijn enz) zullen de komende maanden wel voorbij gaan
Zucht  :) :) :)
Met vriendelijke groeten
Peter

PietB

Een felicitatie waard Peter.
Proficiat hoor.

raf

kraantje getekend en geprint en de waterafwijzer  is ook gelukt



dus alles wat ik getekend heb gisteren nacht en geprint is geslaagd
haha ik word er nog goed in mijn gedacht
en dat maakte dus mijn dag vandaag

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske


doomslu

Het is wel buitengewoon wat je doet, Raf.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

renstimpie

Wat maakte mijn dag?   een pechstrookrijder die voor de file aan de kennedy (zonet) terug gaat tussenvoegen en tegen de lamp loopt (of liever gezegd blauwe lamp heeft gereden).  Het is niet mooi dat ik hier leedvermaak in heb..  maar vandaag was het sterker dan mezelf...

Metpetergaathetbeter

#3387
Citaat van: renstimpie op 08 augustus 2018, 01:08:38 AM
  maar vandaag was het sterker dan mezelf...
zijn we allemaal niet zo in sommige gevallen,'t is natuurlijk niet echt mooi maar je kunt er toch eens deugd van hebben!  ;)

raf

Tim heeft hier in wel gelijk zo heel soms zou je sommige achter het behang plakken
en als dat zijn dag maakt het zei zo

voor de rest was er een klein buitje en het onkruid begint alweer te groeien
het gras gaat wat later zijn denk ik

nu wachten op de post omdat de lijm een kritiek punt van bijna leeg potje heeft
er is nog reserve maar dat is dun vloeibare en ik werk liever met wat dikkere
aan diegene die het speciaal vinden wat ik doe ach ik doe wat ik doe "was dat niet ooit een liedje "of was dat ik doe wat ik kan ???

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#3389
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }