Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

SuSke

Citaat van: doomslu op 20 april 2018, 22:08:05 PM
Cabriootjes zijn leuk, maar je kunt er zo weinig van genieten...  :-\

Een echte cabrio-fan rijdt de hele tijd dakloos, niet alleen als de zon te hard schijnt.

Ik rijdt met een open dak vanaf het 12° is. Zoveel beter dan airco
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

cabrio rijden is zalig, al is het maar enkele keren per jaar ...  het is en blijft genieten.
We duimen voor veel mooi weer voor jullie   (en dan halen wij onze ouwe cabrio van '71 ook nog eens van stal :)   )
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Aha, een cabrio van '71 ? Tof !  :)

Peter

Wat zou ik toch eens graag nog eens een ritje maken met het grote voorbeeld van de afgebeelde Peugeot. Zalig

DSCN0557-2 by Peter Verlooy, on Flickr

Met vriendelijke groeten
Peter

Floris

wat vandaag mn dag maakte... geen gedoe aan mn hoofd, geen griep, nee, gewoon weer eens lekker een dag zitten modelbouwen! Was alweer veel te lang geleden.

dani

zaterdag werd mijn weekend  goed gemaakt, ik mocht mijn "bestellingske"  afhalen bij de electro zaak....

En toe begon het klus weekend...
- de nieuwe droogkast in de plaats van de oude geïnstalleerd  (madam blij)
- de nieuwe dampkap in de keuken geinstalleerd( heel de kast verbouwd)   (madam super blij)
- de nieuwe stofzuiger in gebruik genomen  (madam kontent en de poetsvrouw zal blij zijn )
- de nieuwe LED TV in de mobilhome geinstalleerd (van 15" LCD naar 24" LED.   IKKE  blij)
- de nieuwe Blu-Ray  speler aangesloten op de plaats van de  DVD  lezer  en de DVD naar mobilhome getransplanteerd  (iedereen blij)
- en dan ook nog mijn nieuw "speeltje" aangesloten : een  nieuwe Yamaha  Receiver / Media center / web radio / versterker

En als ze nu nog de bijpassende nieuwe Yamaha speakers komen leveren vandaag (CoolBlue belooft het :)  )   dan is vandaag ook goedgemaakt.
Dan nog het gras af rijden en  ik heb al mijn goeie punten verdiend voor de week.   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

EN ziezo, de speakers zijn geleverd en getest, de dag is helemaal goed !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 23 april 2018, 10:01:36 AM
- de nieuwe droogkast in de plaats van de oude geïnstalleerd  (madam blij)
- de nieuwe dampkap in de keuken geinstalleerd( heel de kast verbouwd)   (madam super blij)
- de nieuwe stofzuiger in gebruik genomen  (madam kontent
ik kan mij zo voorstellen wat jij gedaan hebt in de nacht van zaterdag en zondag !  ;D ;)

dani

HEERLIJK  geslapen, Peter.....  ZALIGE nachtrust gehad
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 23 april 2018, 15:37:02 PM
HEERLIJK  geslapen, Peter.....  ZALIGE nachtrust gehad
prachtig toch !   ;D ;D

SirGresley

Gisteren na bezoek tandarts ook een ritje gemaakt met mijn "cabriolet" op twee wielen en.... ik rij daarmee het hele jaar door!!
Misschien 1 1/2 maand niet gereden door te glad weer en vervanging CVT.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

bollen neus

Een vree goede deal van verkoop gesloten voor buitenland (D), verkoopsite 2dehands dient toch voor "iets" nietwaar? Verzameling van Nohab modellen is weer wat gekrimpt. ;)
Den Eric.

raf

een nieuwe romp op de bouw bank kunnen leggen vandaag en hopelijk is deze tegen vrijdag klaar
ze is maar 3.50 meter dus dat valt mee
en de bodem (het vlak) is gewoon echt vlak dus dat is ook een meevaller
morgen is er niets open en natuurlijk kom ik supports te kort wa hadde gedacht
dan maar een alu profiel op offeren en daar de supports van maken

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

DE lach van de kleindochter toen haar speeltoren in de tuin helemaal klaar was met glijbaan, klimmuur, ladder, touwladder, klimkoord, overkapping en prinsessenbordes.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Geert

Als dat bouwkundig maar goed ineen steekt Frans  ;)  Zeer leuke dag gehad dus...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen