Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#3286
daarnet het weinige dat er nog stond uit mijn overleden pa's huis gaan ophalen/wordt binnenkort(nog enkel de akte)verkocht

Er stond nog zendapparatuur (pa was radioamateur ON4TJ) dan met al die spullen naar de radioamateursclub gereden,met de mededeling je neemt het allemaal(gratis) of niks

Ze hebben het allemaal genomen en waren bovendien nog blij ook.De clubapparatuur was net onklaar en meteen werd alles getest !

Had er nog wat kunnen voor krijgen/verkopen .....maar ik vond wat de club(leden) voor mij pa heeft(hebben) betekend en omgekeerd.....was de reden om het op deze gepaste manier  te doen  :)

dani

er zijn nog onbaatzuchtige zielen in deze wereld, dus.

Een heel mooie geste, Peter, en  ik ben zeker dat je daar een goed gevoel bij krijgt !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

wat mijn dag maakte ?  Het GEMAK waarmee jij bij Hubo  je spullen kan on line bestellen,  laten klaar zetten, direkt weet of ze in stock zijn,  en dan ook nog eens gratis een bestelwagen kan lenen  (mits waarborg)  om ze "op afspraak" naar huis te halen.    In 20 minuten tijd heb ik alles besteld wat ik nodig had om een heel weekend te kunnen tuin-klussen en zaterdag om 10u staat het klaar  :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

veel geld bespaard door online
hier in den belziek 5 kilo silicone giet massa voor 200 euro kwam nog eens 35 euro harder bij
in nederland 22 kilo + harder voor 330 euro gratis opgestuurd

en dan zeveren dat belgië naar de kloten gaat
komaan he zeg in holland is het ook 21% btw hoor en dat proberen ze je elke keer maar wee wijs te maken dat de btw de boosdoener is


en morgen zou het reeds hier thuis afgeleverd worden
niks zelf in de file gaan staan of iets anders nee dhl komt gewoon leveren kosteloos

dat ze hier maar eens een puntje aan beginnen te zuigen kloothommels ook al
en ja ben een beetje pissig lol
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

vandaag een tonnetje met silicone giet massa binnen gekomen van een goeie 22 kilo + harder

man wat een verschil in prijs met onzen belziek
in NL kost dit 339 euro voor die 22 kilo en hier voor 5 kilo betaal ik 235 euro
en echt de btw kan dat verschil niet maken

want daar is ook 21%

en dan de handelaars maar klagen dat ze geen barst meer verkopen
en het is een echte winkel en geen 100% online winkel dus dat verhaaltje gaat ook niet meer op
het is shore 40 dus dat is de zelfde kwaliteit die ik hier anders koop dus dat is ook geen verschil

maar het zal dan wel de schuld van de wever zijn hé
hier het tonnetje


kan ik eens goed door gieten om mallen te maken
gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marctje

vandaag te horen gekregen dat ik vanaf maandag een vast contract heb bij Metalunion met een vaste vrachtwagen
IMG_0408 by Marc De Groulard, on Flickr
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

doomslu

Tof!
Voorzichtig zijn hé Marc.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ACFI

Proficiat en goede vaart.

ACFI

SuSke

rondtoeren met "nieuw" ijzer  ;)
succes Marc
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

apenkop

Dat is geweldig nieuws Marc, dat maakt niet alleen je dag maar ook je hele weekend. Veel suc6 maandag.
Modelbouwen doe je met vallen en opstaan daarom ik ga door tot ik sta en opval

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Gerolf

Succes met de nieuwe job, Marc

Citaat van: marctje op 13 februari 2018, 19:56:26 PMeen vaste vrachtwagen

Ik hoop toch dat die niet te vast zit - en ook kan rijden  ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.