Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

2-3 mooie foto's gemaakt in Wetteren daarnet. Ze volgen wel. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Wat lullig, dan slaag je voor een examen waarvan je dacht er niet door te zijn (positief uiteraard), ben je gebuisd met 9/20 voor eentje waar je wel van dacht door te zijn. Gelukkig is dat niet mijn slechtste vak dus zo erg om dat opnieuw te maken is het nu ook weer niet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Citaat van: OlivierV op 24 juni 2016, 11:13:08 AM
Wat lullig, dan slaag je voor een examen waarvan je dacht er niet door te zijn (positief uiteraard), ben je gebuisd met 9/20 voor eentje waar je wel van dacht door te zijn. Gelukkig is dat niet mijn slechtste vak dus zo erg om dat opnieuw te maken is het nu ook weer niet.

De perceptie van menig student over zijn prestaties Olvier.
succes met de tweede poging
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

TBCédric

Vandaag mijn A-attestje binnen gehaald! Nu is de weg naar treinbestuurder volledig open!  :D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

SuSke

Citaat van: LS Models op 24 juni 2016, 13:06:54 PM
Vandaag mijn A-attestje binnen gehaald! Nu is de weg naar treinbestuurder volledig open!  :D

Proficiat Cedric, op weg naar je grote droom  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marc goovaerts

Het is het einde van het schooljaar. Tegenwoordig niet alleen meer voor kinderen ...

Gisteren mijn diploma 'hoger beroepsonderwijs' gekregen, als gids-museumgids met een gidsenbadge van de Vlaamse Gemeenschap.
Dat werd samen met de rest van uitzonderlijke 'klasgenootjes' rijkelijk begoten !

OlivierV

Citaat van: SuSke op 24 juni 2016, 12:46:41 PM
Citaat van: OlivierV op 24 juni 2016, 11:13:08 AM
Wat lullig, dan slaag je voor een examen waarvan je dacht er niet door te zijn (positief uiteraard), ben je gebuisd met 9/20 voor eentje waar je wel van dacht door te zijn. Gelukkig is dat niet mijn slechtste vak dus zo erg om dat opnieuw te maken is het nu ook weer niet.

De perceptie van menig student over zijn prestaties Olvier.
succes met de tweede poging
In tweede zit komt dat wel in orde, 't is dat het zo moet zijn he. :)

't Is wel vervelend dat mijn vriendin er dit jaar op alles door is, anders konden we samen herexamens studeren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Nu kan ze je vertroetelen tijdens het studeren ...

SuSke

Citaat van: marc goovaerts op 24 juni 2016, 22:25:35 PM
Nu kan ze je vertroetelen tijdens het studeren ...

En Olivier weer afgeleid ...  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

TBCédric

Citaat van: SuSke op 24 juni 2016, 14:08:33 PM
Citaat van: LS Models op 24 juni 2016, 13:06:54 PM
Vandaag mijn A-attestje binnen gehaald! Nu is de weg naar treinbestuurder volledig open!  :D

Proficiat Cedric, op weg naar je grote droom  ;)

Bedankt Frans!  :)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Havoc

De mededeling dat ik toch wel nuttig werk lever op het werk. Ben blij het te horen... Zonder sarcasme deze keer, valt echt niet mee om me aan te passen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

alvast proficiat Cedric 8) succes met de grote treinen , moed houden Olivier! ;)
mijn oudste zoon heeft na zijn avontuur waarbij hij de vorige examens nauwelijks iets deed want hij had andere plannen, zich herpakt en een herexamen voor Frans (net gebuisd over het gehele jaar) en Geschiedenis (want als je al één herexamen heb dan valt delibereren moeilijk), valt al bij al redelijk mee (vreesde voor erger !)

evan

Hello,

Nu dat mijn voet aan de betere hand is, kon ik in m'n tuin verder werken.

Er staan nog heel wat klusjes op m'n afwerkingslijst, maar genieten kunnen we al!

Grts

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Knap werk Evan, als het weer dan meewil kan je zeker lekker genieten buiten
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Citaat van: evan op 25 juni 2016, 08:12:26 AM
Hello,

Nu dat mijn voet aan de betere hand is, kon ik in m'n tuin verder werken.

Er staan nog heel wat klusjes op m'n afwerkingslijst, maar genieten kunnen we al!

Grts


HALLO !!!  Wat een verbetering !
Sjiekskes.   Hopelijk komt de zon nu eindelijk van achter de wolken, en kun je volop genieten van je noeste arbeid  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }