Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

marc goovaerts

Proficiat Peter ! Ik hoop dat het snel en vlot zal gaan voor jou.

Gerolf

Een kleine stap, lijkt het:



... maar voor mij een enorm gewicht van de schouders. Scherm luistert eindelijk naar instructies ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

ik ken dat gevoel, Gerolf.  Soms hebben die dingen hun eigen willetje, en luisteren ze niet naar wat je hen aanbiedt op hun interface pinnetjes...   dan is het even zoeken. En als het dan ineens wel werkt, dan is er het  "AHA-Erlibnis".

Een stap vooruit !!

Mijn dag zal straks goed gemaakt worden als ik de deur achter me dicht trek en ik voor een weekje het werk  "adieu" zeg !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Vakantieeeeee!

Wel de bedoeling om taken af te werken en links en rechts wat te studeren maar mij ook te amuseren haha. :D ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Gelukzakken :). Voor mij is elke dag een verlofdag sedert mijn pensionering. Nu ongeveer 8 jaar geleden op mijn 58 ste.  :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

EVP

eigenlijk... vandaag mijn auto voor de eerste keer naar de keuring.
Euro 4 norm..computer gestuurde in en uitlaat.je kent dat wel al die snufjes... uitleg keuringsman...mijnheer ga een langs de auto 5  kapt er 2 buskes     ( ??? welke weet ik nu nog niet)   in je naftbak ga tanken ..trek eens goed op zal wel gedaan zijn en kom dan terug....

uitlaat 2,43 en je mag maar 1.5 max hebben..

En daar kan je niets tegen ondernemen, want mijn garagist opgebeld.. gaat niet dat is computer gestuurd.

rode kaart...pfffffffffffffffff....

rixke rail

Rixke Rail's Archives is back in business !
HIERO
I'm happy !!!  :D
Modelspoorse groeten,
Eric.

Thx Patrick !
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

jb

Na een hoop elende door een zandstorm in Doha, toch eindelijk thuis geraakt. Dinsdag vertrokken, vrijdag middag thuis...goed bezig  ::)  nu men bagage nog....
Nu vakantie tot 13 mei  :) :) :) olè!

OlivierV

Conditie weer bijgewerkt, er reeds een kleine 50km opzitten op de modderfiets vandaag, 't heeft mij deugd gedaan. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

ondertss al eens op internet (zoals Luc aangaf) gekeken om te weten hoe alles in zijn haak zit ? :-\ ;D

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 april 2015, 11:57:54 AM
ondertss al eens op internet (zoals Luc aangaf) gekeken om te weten hoe alles in zijn haak zit ? :-\ ;D
Nee, ik durf niet, ik mag zo'n dingen van mijn lief niet opzoeken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

mja, ken dat gezegde blaffende honden , bijten die niet of wat deden die niet ? ;D

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 april 2015, 12:23:25 PM
mja, ken dat gezegde blaffende honden , bijten die niet of wat deden die niet ? ;D

Ofwel bekijkt zij het als 'Geen slapende hond wakker maken!!!'

;)

OlivierV

Allez, zal maar toegeven, ik weet goed genoeg hoe de vork in steel zit. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 06 april 2015, 12:49:45 PM
Allez, zal maar toegeven, ik weet goed genoeg hoe de vork in steel zit. ;)
theorie en praktijk een wereld uit elkaar !  Misschien kunnen we je deze avond wat wetenswaardigheden meegeven, je weet nooit dat het wat helpt ! ;)