Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

dani das dus heel goed nieuws hé en ach het slijk der aarde hoort niet in een portomonee te zitten
en als je het dan aan je dochter kunt uit geven is de pijn reeds voor 3/4 verzacht

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 22 december 2014, 17:49:24 PM
Een betaalde vakantiedag mag een werkgever zomaar niet geven naar willekeur,de werknemer beslist wanneer hij zijn vakantiedagen opneemt,maar dan wel liefst in samenspraak met de werkgever!

;)

Niet helemaal waar. Er zijn afspraken gemaakt in de CAO's en die kunnen zelfs per bedrijf anders zijn binnen hetzelfde paritair comitée.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Citaat van: SuSke op 22 december 2014, 21:40:11 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 22 december 2014, 17:49:24 PM
Een betaalde vakantiedag mag een werkgever zomaar niet geven naar willekeur,de werknemer beslist wanneer hij zijn vakantiedagen opneemt,maar dan wel liefst in samenspraak met de werkgever!

;)

Niet helemaal waar. Er zijn afspraken gemaakt in de CAO's en die kunnen zelfs per bedrijf anders zijn binnen hetzelfde paritair comitée.

Klopt, maar dan moet de werkgever nog altijd op het einde van het jaar voorafgaande alle verplichte verlofdagen in samenspraak met de vakbonden, of bij ontbreken hiervan het personeel vastleggen. Dit kan zowel op sectoraal als op bedrijfsvlak gebeuren.

OlivierV

Uiteindelijk heel de collectie rollend materieel uitgerust met Fleischmann Profi koppelingen. Wat een gemak, alles past op alles. (vroeger een combi van profi's en roco kk's, soms werkte dat vervelend).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Laatste werkdag van het jaar  ;D ;D ;D

raf

pfhhhhh lozer ik had verleden week de laatste werk dag van mijn leven LOL

gr raf ex foerd werker
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: Stieven76 op 23 december 2014, 17:57:50 PM
Laatste werkdag van het jaar  ;D ;D ;D

Voor mij ook. Werd tijd, was de laatste tijd nogal prikkelbaar op het werk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

yep hier van 't zelfde...  laatste werkdag en dan tot 4 januari thuis.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

NielsVV

Eerste loc laten rijden op het spiraal om eens te testen, en de test was een succes! Zit mooi op 2.1% en ga 40 cm omhoog. Nu het spiraal gaan verbinden met de rest van de baan.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Steam.N

Deze avond zit ik voor de eerste keer in de eindelijk ingerichte zolder.
Niet dat die af is, maar mijn hoofdtoestellen, radio en computer zijn verhuisd (de ziel is uit mijn vorige knutselruimte).
De verhuis is nog niet afgerond: er ligt nog een berg kleine rommel (die niet weg mag), die stilletjes aan op zolder een plaatsje moet vinden.

Komende weken komt de afwerking (extra schabbetjes, heel wat spulletjes in hoogte inkorten (componenten-kastjes, belichtingstoestel, spuitcabine, ... om proper tussen werkblad en draagbalk geschoven te kunnen worden, alle toestellen propertjes bekabelen, ...)
En dan alle spulletjes hun juiste plaats geven, rommel wegsmijten, een goeie inventaris maken, ...

Maar vandaag is wel speciaal: net als een eerste schooldag op een nieuwe schoolbank  ;)
Hopelijk vind ik hier nu snel mijn draai, en kan ik mijn knutselvingers nog eens hun zin laten doen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 25 december 2014, 19:32:19 PM


Maar vandaag is wel speciaal: net als een eerste schooldag op een nieuwe schoolbank  ;)

hopelijk krijg je er ook een jonge knappe juf bij  ;D

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }