Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Gerolf

Eén centrale rode, en 6 witte smd's er rond  ;)  ;D
AVG is een signaal van de treinbegeleider voor de bestuurder, dat hij mag vertrekken : uitrijsein veilig én iedereen veilig ingestapt
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

raf

ha dat vereenvoudigd de constructie aanzienlijk
maar of ik 6 witte er in ga krijgen ????want das nogal een klein signaaltje mijn gedacht

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Doornroosje

6 glasvezels naar 1 witte led?

doomslu

Een zwart plaatje met 6 gaatjes er in en daarachter één, twee of drie smd-ledjes moet de zaak klaren, toch?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Daarjuist hebben ze mijn Märklin set met 4 bordeaux M2 rijtuigen geleverd en inderdaad nog aan 135 euro.
Ter vergelijking bij Conrad staan ze 235,00 euro, en in verschillende winkels aan 175,00 euro. Wat een verschil.
Het wachten is nu op de Led verlichtingen van Hufing, en we kunnen beginnen superen.

Zo en nu gaan we samen met echtgenote eerst verder tuinieren (de "echte" tuin hé)
Met vriendelijke groeten
Peter

Geert

actie voeren helpt

Geert (dezelfde Geert zoals in het artikel  8)
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

een opbeurend mailtje gekregen van den JEAN ;)

conducteur

Het was vandaag/gisteren niet, maar in de loop van deze week een "demonstratie" gezien van de Kof van Lenz. Onvoorstelbaar: niet stilvallen, kruipen (1 uur om een simpel ovaaltje rond te rijden) onvoorstelbaar. Te besturen millimeter per millimeter. De zeer discrete koppeling, die héél goed werkt... En dat in zo'n klein ding. Een mens zou voor minder een Duitse rangeerbaan bouwen ::)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Rangeerduivel

Citaat van: conducteur op 06 september 2014, 01:06:59 AM
Het was vandaag/gisteren niet, maar in de loop van deze week een "demonstratie" gezien van de Kof van Lenz. Onvoorstelbaar: niet stilvallen, kruipen (1 uur om een simpel ovaaltje rond te rijden) onvoorstelbaar. Te besturen millimeter per millimeter. De zeer discrete koppeling, die héél goed werkt... En dat in zo'n klein ding. Een mens zou voor minder een Duitse rangeerbaan bouwen ::)

Hopelijk heeft de 91 van GooverModels dezelfde kapaciteiten(op de auto.koppeling na),
want met zo'n 2assig locje is dat nog even afwachten.
Ideaal daarvoor is een driepuntsophanging,maar ik weet niet of hij dat heeft,
Zo een wiel licht zich nogal rap naar omhoog en dat bevordert de stroomafname natuurlijk niet.
Weet iemand hier al iets meer over?
Ik veronderstel dat er wel testritten gemaakt zijn met een prototype...

;)

Peter

Na het middageten mee helpen de tenten en de tafels op te zetten want vanaf 16.00 is het hier "straatfeest" met barbeque en gezellig samenzijn van alle inwoners (18 gezinnen) tot vanavond (minstens tot 22.00 h)
Hiervoor krijgen we een financiele steun (en tafels, stoelen en tenten) van Stad Antwerpen, zodat we zelf slechts een kleine  geldelijke bijdrage moeten geven.
En het belangrijkste HEEL GEZELLIG 
Met vriendelijke groeten
Peter

Geert

Citaat van: Peter op 06 september 2014, 12:26:45 PM
Na het middageten mee helpen de tenten en de tafels op te zetten want vanaf 16.00 is het hier "straatfeest" met barbeque en gezellig samenzijn van alle inwoners (18 gezinnen) tot vanavond (minstens tot 22.00 h)
Hiervoor krijgen we een financiele steun (en tafels, stoelen en tenten) van Stad Antwerpen, zodat we zelf slechts een kleine  geldelijke bijdrage moeten geven.
En het belangrijkste HEEL GEZELLIG

Je dag moet eigenlijk nog gemaakt worden 8)


En steun van het stad, het moeten niet altijd dezelfde zijn die ervan gebruik maken ...


Veel plezier.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

en hopelijk hou je het droog

Groeten Peter ;)

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Martin Welberg

Lekker knoeien met de nieuwe partij vezels  ;D 8)

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154